HFfredd Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 oj, helt 100% enig trodde det skulle bli coolere med sorte med der tok jeg feil:) kunne du laget en med bare croft og uten røde kallipere:) tror det blir meget coolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 noen som kan årdne gule lykter, alt i front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 noen som kan årdne gule lykter, alt i front? Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 gidder kje ta tåkelysa au? du er vell ein knupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 gidder kje ta tåkelysa au? du er vell ein knupp Dette er det beste jeg får til på et så mørkt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei, lurer på om noen tar seg tid til å modde fargen på den blå e39 stv på bildet om til oxford green?? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om det vil passe å ha gull senter isteden for vanlig BBS LM Kan godt modde med sølv felger også? Evt kanskje bruke bildet jeg la med av min bil uten montert m5 fanger. Venter i spenning-! På forhånd takk til alle som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Byttet felger på min bil i photoshop, syntes det ble ganske bra Mye billigere enn å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Feil merke, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Mislykka 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Byttet felger på min bil i photoshop, syntes det ble ganske bra Mye billigere enn å kjøpe... Skulle ikke senka også når du først var i gang? Blei veldig bra men skriker etter senk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 hehe, har senke den nå, bare ikke på det bildet. Har fått noen ac schnizter senkefjærer, så det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Noen som kunne tenke å prøve seg på en photoshop? lett toning på vinduer ellers frie tøyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Noen som kunne tenke å prøve seg på en photoshop? lett toning på vinduer ellers frie tøyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 noen som kan ps min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå