Haakjin Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Noen som kunne ha gidd min E28 ; - Senk - Råe kantfelger 17'' - en farge - og en framfanger? Kanskje litt vanskelig? Men om det er mulig så kunne jeg tenkt meg å sett den med preface frontplate med liebig leppe og maks senket? ;p Stuk hadde vært noe også Værsåsnill , må få motto til å fortsette:p om dere har klart så kunne jeg tenkt meg le mans blau eller orginal farga med tona ruter kanskje? Det hadde vært gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Noen som kan fikse mer senk på denne ? ca 60/40.. og brock b1 felger ! Fint om du kan fikse avatar bilde av detta bilde også ! Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som kan hjelpe meg med fargevalg til min e60? Skal lakkere min nye mtech frontfanger i Mystic Blue (samme farge som bilen min). Men så lurer eg på om eg skal lakkere Haman-style 'leppa' under frontfangeren i svart, og kombinere med helt svart grill. Så er det noen med photoshop skills som kan få denne bilen BLÅ? (bortsett fra leppa nederst + nyrene, som skal vere svart) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noe som dette? Har egentligt lakt photoshop på hylla, men prøvde for løye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 TUSEN takk 320ci Kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som kan hjelpe meg å modde rims på bimmer`n? Send PM om noen gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei, noen som kunne sotte på noen nye felger og kanskje metallic hvit farge på bilen ^^? og Tuning om dere gidder:D http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... uy30ch.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som kan fikse mer senk på denne ? ca 60/40.. og brock b1 felger ! Fint om du kan fikse avatar bilde av detta bilde også ! Takk ! INgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei, noen som kunne sotte på noen nye felger og kanskje metallic hvit farge på bilen ^^? og Tuning om dere gidder:D http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... uy30ch.jpg Hadde vært en stor fordel om du sa hva felger.. eller skal jeg bare se om jeg finner noe kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei, noen som kunne sotte på noen nye felger og kanskje metallic hvit farge på bilen ^^? og Tuning om dere gidder:D http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... uy30ch.jpg Hadde vært en stor fordel om du sa hva felger.. eller skal jeg bare se om jeg finner noe kult? Hmm har ikkje akuratt sett ut noen spesielle så bare finn noen kule du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hmm, det er vanskelig å få til hvit, derfor jeg valgte og ikke legge ut bildet der jeg hadde med taket.. Men synes disse felgene eg ganske så kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som kan fikse mer senk på denne ? ca 60/40.. og brock b1 felger ! Fint om du kan fikse avatar bilde av detta bilde også ! Takk ! INgen ? Kan sikkert prøve senere orker ikke atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som kan fikse mer senk på denne ? ca 60/40.. og brock b1 felger ! Fint om du kan fikse avatar bilde av detta bilde også ! Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hmm, det er vanskelig å få til hvit, derfor jeg valgte og ikke legge ut bildet der jeg hadde med taket.. Men synes disse felgene eg ganske så kule Se der ja tusen takk ble veldig stili ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hmm, det er vanskelig å få til hvit, derfor jeg valgte og ikke legge ut bildet der jeg hadde med taket.. Men synes disse felgene eg ganske så kule Se der ja tusen takk ble veldig stili ^^ sitt å ser litt på felger, har funnnet et par på gs som var ganske stili, kunne du prøvd å sotte dem på bilen med normal farge:D ? http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 09bbgh.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå