Julian Sommer Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Noen som kunne gjort noe med listverket på bilen, og senket den litt? gjerne også hvite blink bak Takk på forhånd, hvis dette lar seg gjøre!! Senk, tonede ruter, montert manglende list og spacet ut bakhjulene ca 30mm. Jeg kan desverre ikke å lage avatarer, får ikke til god kvalitet på bildet. Vil gjerne lære om noen gidder å forklare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Noen som kan space ut litt foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Noen som har lyst til og sette disse felgene på min bil? Med litt senk og litt camber bak Rial : schmidt : Oz mito : på denne her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kan noen gjøre denne calypsorot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kan noen gjøre denne calypsorot? Hvis det ble bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Tusen takk Det ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Ævv da, faen det ble tøft! Tusen hjertelig! Nå fikk jeg lyst på ganske lys lilla senter.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Noen som kan shoppe på noen felgalternativer på E30`n ? Litt mere senk, samt diskret tonede ruter er også av ønske, om det lar seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kan ta noen flerne seinere/i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Ønsker synspunkter og tips til forbedringer/forandringer på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 ikke dårlig den, eneste som "ødelegger" er felga, de som avslører fort at det er en modd. samma bilen som jeg modda på forrige side:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 ikke dårlig den, eneste som "ødelegger" er felga, de som avslører fort at det er en modd. samma bilen som jeg modda på forrige side:P Takk, ja ble ikke helt enige med meg selv om de felgene. Ikke er de spesielt fine på denne bilen, også ser det ut som det bakerste er større enn den fremre. Skal prøve å bytte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Noen så har lyst å gjøre no kjekt me dette bildet ? ny bakgrunn f.eks, merka at den blei litt vel kjedelig var ikke beste plassen og ta bilder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå