320Schanke Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hei Nå er ikke jeg noe flink med photoshop, men ser det er mange hær inne som er gode! Jeg har noen felger jeg ville ha sett på bilen, + at jeg vil ha rutene litt tonet Hvis noen vil ta ei ekstra utfordring så har jeg lakt ved en bakgrunn som kanskje kunne blitt smelta inn, for å få ett tøft bilde ?? Hva vet jeg På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Noen som kan sette på gul lykte film på alle lys foran for meg? Gjerne mere seng og BBS LM også!! Tusen Takk på forhånd Bumper denne Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Bbs felger, m3 front og bakfanger senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 en til ; Takker Hadde du fått til gullskruer på disse? eller blir det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Noen som kan sette på gul lykte film på alle lys foran for meg? Gjerne mere seng og BBS LM også!! Tusen Takk på forhånd http://images.bimmers.no/files/fbtk9wl5uboom3xlkir4.jpg[/ig] Bumper denne Her http://i55.tinypic.com/2rgge8m.gif[/im] såg ikkje verst ut det der kva metode brukte du ? du har muligheten til merke delen, velge fill med den fargen du vil ha og så endre på opacity og fill på layeren for å få ein jevn fordeling av fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Jeg brukte først polygonal lasso tool, og gikk på brush tool, så valgte jeg clear på den lista øverst, og gul, ja ble bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 en til ; Takker Hadde du fått til gullskruer på disse? eller blir det vanskelig? His du ser nøye så er dem i gull, men kan prøve og få dem i mørk gull, så det blir mer synlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 en til ;http://i52.tinypic.com/mh3ryf.gif[/] Takker Hadde du fått til gullskruer på disse? eller blir det vanskelig? His du ser nøye så er dem i gull, men kan prøve og få dem i mørk gull, så det blir mer synlig ZhilleN: et lite tips, viss du bruker Ctrl+t og ''snur'' felgene så ser det bedre ut, og det ser ikke ut som om bilen har positiv camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 En til med senk ; Ja, du kan snu på felgen når du har markert bilde med t, fullt klar over det, men synes det så best ut sånn som det var, prøvde og snu på felgen, men så bare teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Jeg og kjeda meg litt, så jeg tok mitoene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Noen som kan sette på gul lykte film på alle lys foran for meg? Gjerne mere seng og BBS LM også!! Tusen Takk på forhånd Bumper denne Her Se der ja Takk skal du ha!! Får du til BBS LM på en av de andre bildene og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Jeg og kjeda meg litt, så jeg tok mitoene De ble litt for blanke, ser så veldig shoppa ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Hei Nå er ikke jeg noe flink med photoshop, men ser det er mange hær inne som er gode! Jeg har noen felger jeg ville ha sett på bilen, + at jeg vil ha rutene litt tonet Hvis noen vil ta ei ekstra utfordring så har jeg lakt ved en bakgrunn som kanskje kunne blitt smelta inn, for å få ett tøft bilde ?? Hva vet jeg På forhånd takk Bumper denne om noen har tid, trenger ikke bakgrunnen, vil bare se hvordan felgene passer til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Litt dårlig, men ser i hvertfall åssen det blir sånn ca.. Med senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hei Nå er ikke jeg noe flink med photoshop, men ser det er mange hær inne som er gode! Jeg har noen felger jeg ville ha sett på bilen, + at jeg vil ha rutene litt tonet Hvis noen vil ta ei ekstra utfordring så har jeg lakt ved en bakgrunn som kanskje kunne blitt smelta inn, for å få ett tøft bilde ?? Hva vet jeg På forhånd takk Bumper denne om noen har tid, trenger ikke bakgrunnen, vil bare se hvordan felgene passer til bilen Prøvde litt Med senk og hvite blinkers: Med bakgrunn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå