Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Nå er ikke jeg noe flink med photoshop, men ser det er mange hær inne som er gode!

Jeg har noen felger jeg ville ha sett på bilen, + at jeg vil ha rutene litt tonet :D

Hvis noen vil ta ei ekstra utfordring så har jeg lakt ved en bakgrunn som kanskje kunne blitt smelta inn, for å få ett tøft bilde ?? Hva vet jeg :wink: På forhånd takk =P~

fkygzcb11nohbakeigi3.jpg

owdj15f06dxwkycwn2ec.jpg

q0l2frne9j07gcgo6t5h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan sette på gul lykte film på alle lys foran for meg? :) Gjerne mere seng og BBS LM også!! :D

Tusen Takk på forhånd :)

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/fbtk9wl5uboom3xlkir4.jpg[/ig]

Bumper denne :D

Her ;)

%7Boption%7Dhttp://i55.tinypic.com/2rgge8m.gif[/im]

såg ikkje verst ut det der :D kva metode brukte du ?

du har muligheten til merke delen, velge fill med den fargen du vil ha og så endre på opacity og fill på layeren for å få ein jevn fordeling av fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Hadde du fått til gullskruer på disse? eller blir det vanskelig? :P

His du ser nøye så er dem i gull, men kan prøve og få dem i mørk gull, så det blir mer synlig ;)

ZhilleN: et lite tips, viss du bruker Ctrl+t og ''snur'' felgene så ser det bedre ut, og det ser ikke ut som om bilen har positiv camber :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan sette på gul lykte film på alle lys foran for meg? :) Gjerne mere seng og BBS LM også!! :D

Tusen Takk på forhånd :)

fbtk9wl5uboom3xlkir4.jpg

Bumper denne :D

Her ;)

2rgge8m.gif

Se der ja :D Takk skal du ha!! Får du til BBS LM på en av de andre bildene og? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Nå er ikke jeg noe flink med photoshop, men ser det er mange hær inne som er gode!

Jeg har noen felger jeg ville ha sett på bilen, + at jeg vil ha rutene litt tonet :D

Hvis noen vil ta ei ekstra utfordring så har jeg lakt ved en bakgrunn som kanskje kunne blitt smelta inn, for å få ett tøft bilde ?? Hva vet jeg :wink: På forhånd takk =P~

fkygzcb11nohbakeigi3.jpg

owdj15f06dxwkycwn2ec.jpg

q0l2frne9j07gcgo6t5h.jpg

Bumper denne om noen har tid, trenger ikke bakgrunnen, vil bare se hvordan felgene passer til bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Nå er ikke jeg noe flink med photoshop, men ser det er mange hær inne som er gode!

Jeg har noen felger jeg ville ha sett på bilen, + at jeg vil ha rutene litt tonet :D

Hvis noen vil ta ei ekstra utfordring så har jeg lakt ved en bakgrunn som kanskje kunne blitt smelta inn, for å få ett tøft bilde ?? Hva vet jeg :wink: På forhånd takk =P~

Bumper denne om noen har tid, trenger ikke bakgrunnen, vil bare se hvordan felgene passer til bilen :)

Prøvde litt :)

q4jci6i0599188eqca3t.jpg

Med senk og hvite blinkers:

1adx636peq915bu51h4g.jpg

Med bakgrunn:

dzuxc6eix1uk39epgu6n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...