Gå til innhold

Spionbilder av M-Tech II til E92/E93

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det bildet med 2 endestusser er også et choppa bilde.

De to siste jeg la ut er photoshopet ja, og hvis du trykker på bildet hvor du ser hekken på den kamuflerte utgaven vil du se at det er en relativt lik bakfanger som E90/E91 M-tech.. Ergo er bilene som er photoshoppet et mulig resultat på hvordan den blir om det er en E90/E91 M-tech fanger som blir M-tech II på E92/E93..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig T.A.S, dette blir kanonbra!!!

Hva er det med dere sytepaver, er dere missunelige eller hva er det?

Jantelover kanskje???

E36 er greit det, men tidene forandrer seg, og det gjør nødvendigvis bilene også.

E92 og E93 er utrolig lekre biler, hvis dere ikke har sett en i RL, gjør det, og så kan dere svare på om dette er noe dere likte eller ikke.

Er jo det samme hyle/sutre koret hver gang vi ser en ny bil fra BMW jo...?

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra denne tegningen og linjene man ser på denne modellen er den utvilsom lik E90/E91 M-tech bakfanger.. Du fikk forsåvidt godt fram hvordan den kan se ut hvis dette er den enkle bakfangeren.. Her kan dere jo også se på fronten, samt sideskjørt..

3869rr1.jpg

1972ac8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det der, T.A.S.. Jeg brukte dog bare 5 sekunder i Paint for å illustrere poenget mitt. :)

Nå har jeg også fått illustrert poenget mitt med fronten. I det jeg har lastet opp bildene til bimmers.no kommer jeg over samme front med mindre kamuflasje. Det aller morsomste var jo at jeg traff relativt godt på hvordan fronten vil se ut.. Her er de andre spionbildene..

5742fx6.jpg

4207fl8.jpg

2398hv8.jpg

jpg1tm4.jpg

jpg2mj4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...