E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 det bildet med 2 endestusser er også et choppa bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 det bildet med 2 endestusser er også et choppa bilde. De to siste jeg la ut er photoshopet ja, og hvis du trykker på bildet hvor du ser hekken på den kamuflerte utgaven vil du se at det er en relativt lik bakfanger som E90/E91 M-tech.. Ergo er bilene som er photoshoppet et mulig resultat på hvordan den blir om det er en E90/E91 M-tech fanger som blir M-tech II på E92/E93.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Enig T.A.S, dette blir kanonbra!!! Hva er det med dere sytepaver, er dere missunelige eller hva er det? Jantelover kanskje??? E36 er greit det, men tidene forandrer seg, og det gjør nødvendigvis bilene også. E92 og E93 er utrolig lekre biler, hvis dere ikke har sett en i RL, gjør det, og så kan dere svare på om dette er noe dere likte eller ikke. Er jo det samme hyle/sutre koret hver gang vi ser en ny bil fra BMW jo...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Det blir bare gjetting, og i mine øyne er den røde bilen bare støgg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 det bildet med 2 endestusser er også et choppa bilde. Jeg ser det. "RWDF" henviste da til den siste chopen. Men glem det nå. Poenget er at dersom M-tech II til E92/93 blir noe ala M-tech til E90/91, så vil det nok ligne på på den shopen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Det er mulig det blir bra men jeg har tilgode å se en photochop som ser tilnærmet ut som sluttproduktet, det er samme historien hver gang, jævla tøff photochop, virkeligheten, not so much. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 http://img212.imageshack.us/img212/5143/e92mtech2tegnbh3.jpg Utfra denne tegningen og linjene man ser på denne modellen er den utvilsom lik E90/E91 M-tech bakfanger.. Du fikk forsåvidt godt fram hvordan den kan se ut hvis dette er den enkle bakfangeren.. Her kan dere jo også se på fronten, samt sideskjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Ser bra ut det der, T.A.S.. Jeg brukte dog bare 5 sekunder i Paint for å illustrere poenget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ser bra ut det der, T.A.S.. Jeg brukte dog bare 5 sekunder i Paint for å illustrere poenget mitt. Nå har jeg også fått illustrert poenget mitt med fronten. I det jeg har lastet opp bildene til bimmers.no kommer jeg over samme front med mindre kamuflasje. Det aller morsomste var jo at jeg traff relativt godt på hvordan fronten vil se ut.. Her er de andre spionbildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 må si att de bilene er knall kamuflert altså. Var litt i tvil på att det var bmw til å begynne med. hadde jo klistret en svart firkant over logo på panseret.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Ser utrolig stilig ut med de front-splitterene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 ...Og en versjon til.. sier bare, fin rompe, men en audi ropme.. godt de ikke har tatt bort BMW merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Synes ikke de ligner noe særlig, jeg. BMWen er mye sintere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Sammenlign med denne istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå