Gå til innhold

Velg dere en SUV

Håvard ///M3
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Q7 er en av de største tabbene / skandalene (sammen med Fiat Multipla) fra Audi / bilverden noen gang(...)

Fakta eller personlig mening/erfaring?

Fakta basert på egen mening.. ;) Selv en Lada Niva er mer spennende enn grillmonsteret, Q7.. Morsom å kjøre er den også faktisk.. :lol:

LADA%20NIVA_1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok X5 jeg da.. Så nå ligger den ikke så langt etter XC90'n..

Kunne forøvrig også ha tenkt meg en ML.

Synes du xc90 er så bra? satt på i en xc90 taxi, ble ikke noe imponert, så lite luksuriøst ut og syntes det var innmari mye støy, i hvertfall i baksetet der jeg satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok X5 jeg da.. Så nå ligger den ikke så langt etter XC90'n..

Kunne forøvrig også ha tenkt meg en ML.

Synes du xc90 er så bra? satt på i en xc90 taxi, ble ikke noe imponert, så lite luksuriøst ut og syntes det var innmari mye støy, i hvertfall i baksetet der jeg satt.

Tror du missforstod mAZE der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har har diskutert Audi Q7 før... og den er tragisk... :roll:

Hvor har jeg sett en slik stor forkrommet grill før?...

200637144921322.JPG

Jo, nå husker jeg det...

1969_300sel_6.3_1.jpg

Sorry Fredrik. Siden jeg alltid har prøvd å være et rettferdig menneske, så gir jeg alle en sjangse (folk, bilmerker osv.) Har derfor lett for å forsvarer alle som blir rakket ned på, og i dette tilfellet Audi. Jeg vet at dette er et BMW forum, men alikevell. Som med en jente, så sier man at man ikke er interisert, eller ikke tiltrukket. Du sier ikke at hun er stygg, tykk osv.

Ble litt vel følelseladet nå, men dere forstår hva jeg mener :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant "soft-ice". Vil du utdype?

Ja gjerne :?

Sett deg i bilen og forklar meg hvor høyre side av bilen befinner seg. Gud hjelpe meg for en hval på veien! Utenom det så har faktisk Cayennen meget gode kjøreegenskaper, men ikke noe bedre enn X5'en.

Utseende er etter min mening tragisk på Cayennen, vel er forbruk høyt på X5'en min, men Cayennen slurper suppe som en 454cid big block med 2 4-ports holy forgassere og det på en bil som ikke er noe raskere en X5'en. Håndtering i by og på parkeringplasser er mye dårligere på Cayennen.

Så min neste bil blir sikkert en litt nyere X5, en etter facelift.

Kort sagt, jeg er strålende fornøyd med X5'en min da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne :?

Sett deg i bilen og forklar meg hvor høyre side av bilen befinner seg. Gud hjelpe meg for en hval på veien! Utenom det så har faktisk Cayennen meget gode kjøreegenskaper, men ikke noe bedre enn X5'en.

Utseende er etter min mening tragisk på Cayennen, vel er forbruk høyt på X5'en min, men Cayennen slurper suppe som en 454cid big block med 2 4-ports holy forgassere og det på en bil som ikke er noe raskere en X5'en. Håndtering i by og på parkeringplasser er mye dårligere på Cayennen.

Så min neste bil blir sikkert en litt nyere X5, en etter facelift.

Kort sagt, jeg er strålende fornøyd med X5'en min da :lol:

Hvilken Cayennemodell var det du testet ?... det var vel neppe en Turbomodell... eller ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så er dette interessant. Har aldri prøvd en Cayenne, men det virket som om Rustad var imponert over dens kjøreegenskaper.

Men som du sier, så er det mange andre ting man må ta hensyn til ved kjøp av bil, nettopp dem som du peker på. Forstår at X5 er vell så god

- kanskje bedre - til daglig bruk. Og det er jo i grunnen det som teller.

X5 er vell billigere også.

Siden du mener den var en "hval" på veien, så begynner jeg å lure på om understellet er forskjellig på de tre motoralternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...