antiloop Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Det blir en sexy liten bil når 1-serien nå kommer som coupe... ... Vitale mål (dog ikke vekten) kan også minne litt om E30... akselavstanden er f.eks ikke mer enn 266 cm eller 4 cm kortere enn E36. Jeg tipper 1-serien nå blir mer spiselig for de aller fleste... Med senking og store hjul tror ikke jeg denne blir så ille jeg.. Noen som kan photo shoppe den litt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Med senking og store hjul tror ikke jeg denne blir så ille jeg.. Noen som kan photo shoppe den litt..? Er bare å legge inn et bilde i Den store Photoshop-tråden! Så er det sikkert noen som kan moddde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hmmm... nja... jo... E24 er jo noe for seg selv da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 E24 er noe for seg selv så lenge man ikke ser på den skrekkelig stygge baken... TAS : ditt bilde sier mer enn 1000 ord. Hva er mer agressivt enn E60 tatt fra den vinkelen.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg syns ikke den 1ern var noe fin.. E24 ser hvertfall ikke sinna ut..Ser bare ut som en gammal doning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 Man må jo tenke på at E24 er en modell som kom på markedet allerede i 1976, men når det er nevnt virker den stadig temmelig sint og villig... ... En USA versjon av M635 CSi med 256 HK på disse bildene, men rimelig fin allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Som firedørs sedan virker det som om den kommer til å minne litt for mye om en Mazda 121 (som "325ti" er inne på)... og det er evt. ikke bra... Den så ikke bra ut. Minnte meg om den Suzuki'en som de bruker på TopGear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 så like var dem vel ikke men uansett 1serie sedan får vi håpe ikke kommer på markedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Verken coupen eller sedan slår ann i min bok. Jeg putter dem i samme kategori som X3 og nye X5. Design fiasko. Den opprinlige 1 serie modellen (E87) derimot syns jeg er ganske pen. Kunne tenkt meg en slik med senk og noen fete felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Deler den tankegangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Er dere helt sikker på at det blir en fiasko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Er dere helt sikker på at det blir en fiasko? Nei... coupe´en blir ingen fiasko... med litt motor i tillegg til de modifikasjonene du har gjort blir denne modellen en slags mini 3-serie... noe 1-serien ikke er i dag. En 130i Coupe hadde absolut vært artig å ha... tenk på at størrelsen er noe midt imellom E30 Coupe og E36 Coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Er ikke jeg som har moddet den bare så det var sagt men det var på oppfordring fra meg! Ligger et par bilder til i photo shop tråden der bilen er i sort og rød! Jeg tror også coupen kan bli en suksess fra BMW konsernet og muligens som stasjonsvogn utgave også. men sedanen tror jeg ikke har livets rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Nå har jeg sovet på saken og 1-serie coupe er ikke så ille lenger Med senk og kule felger kan den bli bra, som bilde over viser. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå