-Martin- Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Den derre adam bilen har skeive bakpotter og da syns jeg hele greia faller i fisk Går ikke an å legge så mye tid i en sånn bil og ha skeive bakpotter!!!! Er du seriøs? hmmm Kan ikke se noe nevneverdig ved de bakpottene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Måtte bare ta med denne selv om den ikke har sorte felger: DÆV3N - den var fiiiin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 den røde coupe`n så noe hissig ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Den derre adam bilen har skeive bakpotter og da syns jeg hele greia faller i fisk Går ikke an å legge så mye tid i en sånn bil og ha skeive bakpotter!!!! Jeg ser ikke at den har skeive potter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 Måtte bare ta med denne selv om den ikke har sorte felger: DÆV3N - den var fiiiin!!!! Ånei! ikke si det da!! Det var sånne felger jeg hadde som jeg solgte, var faktisk ikke så ulik min den der! *angre litt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Den derre adam bilen har skeive bakpotter og da syns jeg hele greia faller i fisk Går ikke an å legge så mye tid i en sånn bil og ha skeive bakpotter!!!! Tror nok at det er bildet som lyver litt der. Endestussene er jo ikke helt firkantet, og når lyset faller på disse kan det se ut som om de ser skeivt ut. Er enig at skeive bakpotter er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Dere ser vel at den ene potten (høyre) peker mer rett ut enn den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg kan ikke se at pottene er noe skeive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 jeg synes også en av pottene ser skjev ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Nå ser jeg det! Måtte bare forstørre bildet litt! Er litt skjev den ene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 dær ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Måtte bare ta med denne selv om den ikke har sorte felger: DÆV3N - den var fiiiin!!!! Ånei! ikke si det da!! Det var sånne felger jeg hadde som jeg solgte, var faktisk ikke så ulik min den der! *angre litt* En ting er felgene, men om bilen din har like fin finish? For det var det som var imponerende med den bilen! Og ja jeg liker M-contour felgene veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hmm... ja når bilen min er nypolert og shinet så vil jeg påstå at min har omtrent samme finishen. Eneste er at jeg ikke har 97- Fronten og ikke fullt så senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 vil påstå at det er senkingen som gjør den bilen så rå . iallefall i mine øyner får eller ser det jo ikke noe spess me den bare strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå