GtiGtr Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Går det å koble blinklysene på sentrallåsen så det blinker når jeg låser/lukker bilen? Er litt irriterende å springe å sjekke om bilen ble låst eller ikke,, Bilen er en 2000 323Ci E46. Lurer også på om man kan koble det slik at hovedlysene kommer på en liten stund når man låser opp? Vet at på nyere Audi så er det mulig og koble om lysene slik via data, er det så enkelt på BMW også? takker for alle svar:)
StigJ Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Eneste du trenger å gjøre er å stikke innom en BMWforhandler å si at du vil ha den kodet slik at det blinker. Det vil blinke når du lukker men ikke når du åpner.
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 GtiGtr skrev: Går det å koble blinklysene på sentrallåsen så det blinker når jeg låser/lukker bilen? Er litt irriterende å springe å sjekke om bilen ble låst eller ikke,, Bilen er en 2000 323Ci E46. Lurer også på om man kan koble det slik at hovedlysene kommer på en liten stund når man låser opp? Vet at på nyere Audi så er det mulig og koble om lysene slik via data, er det så enkelt på BMW også? takker for alle svar:) Jeg vet ikke hvordan du skal koble det opp da jeg aldri har gjort noe liknende, men på nyere BMW`er er det slik at blinklysene blinker et x antall ganger når den låses opp og et x antall ganger når den låses. Jeg vil tro at det fungerer slik du har tenkt..
GtiGtr Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 aha! Takker for superraskt svar fra begge to! går det å få kodet det til at hovedlysene kommer på en liten stund når man låser opp? slik som de gjør dersom jeg drar i fjernlyshendelen men tenningen av. Vet det er slik på de nyere mercene
GtiGtr Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 da har jeg fått kodet slik att det blinker når man låser, men glømte å spørr om det gjikk å få hovedlysene til å slå seg på en stund, noen som vet om det går?
Padi Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 GtiGtr skrev: da har jeg fått kodet slik att det blinker når man låser, men glømte å spørr om det gjikk å få hovedlysene til å slå seg på en stund, noen som vet om det går? Ja vist du har denne funksjonen.Det er ikke alle som har coming home/going away funksjonen. Dette må du bare høre med bmw om
efjeldse Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 noen som vet hvordan de koder dette? kan jeg gjøre det med egen diagnosekabel? og hva kostet det å kode? Er det mulig på E36 forresten?
Mack10 Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Dette laget jeg også en post om men fikk ikke noe tilbakemelding på det.. Hva betalte du for kodingen!? På bmw jæger eller!?
GtiGtr Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 vet ikke hva jeg betalte.. tok service og skiftet radiator samtidig, men kan umulig koste så mye.. Gjor det på biltreff i Førde
GtiGtr Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 kompsien min har en 95 320, det blinker med han vertfal,, tror du må koble til dataen på BMW og kode det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå