Olelink Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Ha en riktig God Jul alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 God jul! Håper alle får det ribbe, øl og akevitt. Gleder meg til pakker, men enda mer til Top Gear Julespesial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sid Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 God jul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 God Jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Ja En riktig god jul til hele gjengen her inne fra meg og tannpirkeren. Har skrudd på den jævla bilen min i tre timer for å bytte vindusvisker mekanisme så jeg kan forflytte meg mellom etegildene . Var varmere i jobbgarasjen til kompisen enn hjemme i stua. Sikkert 20 kalde i dag også og huskaldt! Ihvertfall for meg med feber. Spis og drikk med måte folkens. Husk: Glatta er glatt, bare spør en grå Auris jeg hadde Neste år MÅ bare bli bedre enn 2010. Annis horriblis for mitt vedkommende. Håper å se dere på treff og stevner av alle slag. En av mine biler må da kunne starte å gå over tid i 2011. Hilsen fra Lier - Asker hvor det ikke ligger an til plenklipping med det første PS SHCÅLL hvorenn du er i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Skål og god jul, pedro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 God Jul Yesss Winchester Takk i lige måde NU ER DET DESSERT OG EN LITEN PORTVIN(har hatt en liten lur). Tenk bare tenk om hun venninda her hadde "ordnet med julegavene" FeberPedro har fått to Hansa(minst) for meget å skal nu have en lille en, og litt frugt for helsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Noen som har fått noen spesielle gaver i år da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Noen som har fått noen spesielle gaver i år da? hehe Lite gaver i år gitt. Men i fjor fikk jeg mye flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 GO JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå