Gå til innhold

Fant drømmebilen på ebay!! jeg klarer nesten ikke å la være!

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

Fant denne BMW 2002 tii på ebay, har sååå lyst til å begynne å legge inn bud!!:-) men har en m3 i garasjen som skal kostes på store summer så jeg må prioritere den 8)

Dette er en bil jeg faktisk hadde latt være 100% orginal!! og det er ikke hverdags kost :lol:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1972-2002tii-2002-tii-INKA-Sunroof-No-Rust-NO-RESERVE_W0QQitemZ280063670674QQihZ018QQcategoryZ42601QQrdZ1QQcmdZViewItem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lada??

Dette er verdens første serieproduserte Turbo bil så vidt jeg veit!!! :?

E10 2002 tii har da ingen turbo... :?

Mener du att jeg har gått rundt og drømt om 2002 tii også har den ikke turbo?? :evil:

Hum jeg føler meg lurt :roll:

Aner ikke hvor jeg har plukka opp den informasjonen men jeg har bestandig trodd att bmw 2002 tii hadde turbo. Er det noen av de tidlige modellene til bmw som hadde turbo da?

Regner med att du veit det her Fredrik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du att jeg har gått rundt og drømt om 2002 tii også har den ikke turbo?? :evil:

Hum jeg føler meg lurt :roll:

Aner ikke hvor jeg har plukka opp den informasjonen men jeg har bestandig trodd att bmw 2002 tii hadde turbo. Er det noen av de tidlige modellene til bmw som hadde turbo da?

Regner med att du veit det her Fredrik :wink:

2002 tii har 130 HK og ikke turbo. 2002 turbo har som navnet antyder en turbo og motoren yter 170 HK. Det fantes også en 2002 ti variant med 120 HK. Akronymet "tii" står formodentlig for "Touring International Injection"... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på originale drømmebiler vil jeg ta meg en frihet til å poste en E30 M3 Evo2 med 32396 km på telleren.. Det finnes ikke slitasje og bilen kan bli din for den nette sum av 19950 Euro... Hadde man bare hatt de kronasjene liggende å slenge..

412380.gif

412378.gif

412379.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...