Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Da tror jeg termostaten tok kvelden igår gitt...måleren svaia som en jojo på turen over Kongsberg.

Go jul Sanner :D .

Syns det er rart at måleren flyr som en jojo når thermostat er gåen. Jeg har mer tro på at impeller på vannpumpe har beg. å slippe aksel, som gir sirkulasjonssvikt. Var samme på min BMW forrige vinter. Du vet jo godt at disse vannpumpene er noe dritt, har jo messa om dette noen ganger jeg :lol: .

Men, få kjøpt inn ny thermostat (92 grader), oransj pakning til thrm.hus og ny vannpumpe til Torsdag :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan, måleren oppførte seg på samme måte da termostaten gikk fyken på isbilen... Så jeg vet ikke. Men ja, vannpumpa skal skiftes ut også.

Huff, mye ting som står i kø for å monteres/byttes nå :) Har heldigvis mye liggende..

God jul ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automote sier det er 3" eksos på den, og dvs 76 mm fikk jeg høre.

Som de andre sier her, så er ikke den Automote potta litt i NÆRHETEN av å være 76mm/3". Den er jeg sikker på at er ihvertfall 4,5- 5" 8) .

Vår styrevenn fra Sandefjord, har jo 2x83mm Eisenmann på "M3'n", det er akkurat litt for stort til E36 syns jeg. Den størrelsen passer fint på 5 serie, og helst Touring.

Men jeg er intressert å bytte med deg, du får mine 70mm, og jeg får 76mm. Kan betale deg bra, med penger og ballaster :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automote sier det er 3" eksos på den, og dvs 76 mm fikk jeg høre.

Geir, har du bilder av din gamle?

Det var 83mm jeg hadde også når jeg tenker meg om.

Det burde du ikke ha på touringen hvertfall, siden den er endel mindre enn 5 serien. Men 76mm passer nok veldig bra. Stjeler et bilde fra han som eier den idag.

BMWooo5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikveld var jeg og Steffan en tur nede i byen for å vaske godbilene våres, deilig å få vaska litt skikkelig til en forandring. Med vaskevott og Megauirs såpe! Satte også inn mine nye 8000K xenons..se forskjellen på min og Steffans Kelvin:

IMG_0289.jpg

IMG_0293-1.jpg

Tørke!

IMG_0286.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...