Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du link? Har lyst på splittere jeg og :)

Edit: Fant de. Tror nesten jeg må bestille jeg også!

Hva er linken på splitterne? Har fortsatt ikke fått somla meg til å bestille sånne :)

Skrevet
Har du link? Har lyst på splittere jeg og :)

Edit: Fant de. Tror nesten jeg må bestille jeg også!

Hva er linken på splitterne? Har fortsatt ikke fått somla meg til å bestille sånne :)

Som sagt, Ebay, bare å søke der. Back ontopic :)

Skrevet

Syns du gjør en glimmrende jobb med din bil Dr_S. Må være en av de mest strøkene e 36 touring jeg har sett. Ikk farlig og kjøpe bil etter deg.

Du har ikke vurdert noen bakspoiler til bilen da? får kanskje ikke noen fine til den?

Skrevet

Takk for det Hefner! E36 touring er jo ikke så vanlig på veiene, men jeg har alltid likt de;)

Har ikke vurdert noen bakspoiler, vet det finnes en type folk kaller M-tech. Selv synes jeg den stikker for langt ut..

Går fremdeles og venter på splitterne mine da...ting tar tid i det landet her:P

Igår monterte jeg i girkula med lys, ble meget bra ;)

Skrevet
Har ikke vurdert noen bakspoiler, vet det finnes en type folk kaller M-tech. Selv synes jeg den stikker for langt ut..

Får kutte den litt da? :P

Skrevet
Haha, neppe! Det er jo dømt til å bli jalla.

Tja, kanskje? Kanskje ikke? Kommer vel an på hvor mye jobb man legger i det kanskje.. men er i utgangspunktet enig med deg om den stikker for langt ut.. Men så en fin stv med en spoiler som var på nivå med den til E39.. altså, i forhold til proposjoner, og den var nydelig!

Skrevet

Blir nok ingen vinge på min ;) Nok om det..

Var nettopp ute og satte i 1 stk ny ballast til ene lykta, da ringene var døde. Og jaggu ble det lys igjen der :) SÅ nå lyser begge sider igjen, herlig..

Takk til Steffan C. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...