Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Det er en flott bil du har Liker alt du har gjort med den så langt Takk, hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hehe, det er pent, så jeg får heller herme Og ja, som ///Dan sier: Det er en flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Har du link? Har lyst på splittere jeg og Edit: Fant de. Tror nesten jeg må bestille jeg også! Hva er linken på splitterne? Har fortsatt ikke fått somla meg til å bestille sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Har du link? Har lyst på splittere jeg og Edit: Fant de. Tror nesten jeg må bestille jeg også! Hva er linken på splitterne? Har fortsatt ikke fått somla meg til å bestille sånne Som sagt, Ebay, bare å søke der. Back ontopic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 20.01.08 12.13 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO Da er iaf ting på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Csl felger kan bli gromt da. Ellers velkommen i klubben når det gjelder ebay gt-splittere.. mykt som smør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Er de ikke komt lenger? 17.01.08 21.23 UTSENDT FORENKLET TOLLBEHANDLING 2061 GARDERMOEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Syns du gjør en glimmrende jobb med din bil Dr_S. Må være en av de mest strøkene e 36 touring jeg har sett. Ikk farlig og kjøpe bil etter deg. Du har ikke vurdert noen bakspoiler til bilen da? får kanskje ikke noen fine til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Takk for det Hefner! E36 touring er jo ikke så vanlig på veiene, men jeg har alltid likt de;) Har ikke vurdert noen bakspoiler, vet det finnes en type folk kaller M-tech. Selv synes jeg den stikker for langt ut.. Går fremdeles og venter på splitterne mine da...ting tar tid i det landet her:P Igår monterte jeg i girkula med lys, ble meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Har ikke vurdert noen bakspoiler, vet det finnes en type folk kaller M-tech. Selv synes jeg den stikker for langt ut.. Får kutte den litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Haha, neppe! Det er jo dømt til å bli jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Haha, neppe! Det er jo dømt til å bli jalla. Tja, kanskje? Kanskje ikke? Kommer vel an på hvor mye jobb man legger i det kanskje.. men er i utgangspunktet enig med deg om den stikker for langt ut.. Men så en fin stv med en spoiler som var på nivå med den til E39.. altså, i forhold til proposjoner, og den var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Blir nok ingen vinge på min Nok om det.. Var nettopp ute og satte i 1 stk ny ballast til ene lykta, da ringene var døde. Og jaggu ble det lys igjen der SÅ nå lyser begge sider igjen, herlig.. Takk til Steffan C. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Flott at det ble bra gutten! Alltid digg å få fiksa sånne ting . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 ENDELIG fikk jeg pakka idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå