Rune B. Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Det ble tøft! Bilen forøvrig er også skikkelig fin. Kult at det er en 328i også. Ikke så mange av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Joda.. Kan bare kjøre bilen til en kant eller bruke jekk. Bukk blir for bortskjemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ble bra det Men trengte du bukk for å skru på splitterne? Edit: Hvorfor vil du bytte bærearmene foran til E30? Ja, det er forbanna trangt å ligge under fangeren å skru Derfor kjekt med bukk. Så ser man bedre og Bærearmene til E30 på E36 er en mye brukt mod. Det er fordi de er mere solide og stivere, forsterket på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Det ble tøft! Bilen forøvrig er også skikkelig fin. Kult at det er en 328i også. Ikke så mange av de. Takk! Ja, ble fornøyd jeg Ikke vanlig med 328 touring nei, og finner du en, er den mest sannsynlig ikke manuell.. Joda.. Kan bare kjøre bilen til en kant eller bruke jekk. Bukk blir for bortskjemt Har dessverre ingen slik "kant" som jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ser bra ut Sandman, men det kommer vel litt lakk på de i løpet av våren? Klar for vasketreff på Onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Lakk? Disse skal da ikke lakkeres Onsdag passer bra for min del iaf, ferdig tidlig på jobb Hørt med Ole-M ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Hehe, er vel ikke nødvendig å lakke! Men blir vel penest med lakk og få de blanke og fine . Jepp, snakka for litt siden med Ole-M, han sender ut SMS ikveld! Og vi får legge ut info her, og CCN . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Er penest uten lakk synes da jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Kommer nok ikke til å lakke noe lister eller lepper på mine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Bedre bilde med spilttere montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Ble knallbra det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Fikk lyst til å bytte ut emblemet på sidelistene: Meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Splittere er pent (selvsagt, jeg hadde det jo! ), men nå har du også ødelagt alle muligheter for å parkere i parkeringshus! De merkene er (igjen... ) jo mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Det ble fint Thomas Bare Facelift grillen som mangler nå Men den kommer vel etterhvert har jeg forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå