Dr_S Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Idag fikk jeg endelig tid til å pusle litt med bilen da. Sommervær og greier, bare å få på sommerdekka Da det var gjort, fant jeg frem M3 speilene som jeg har lakkert selv med matt sort lakk Så kan jeg iaf ha de på frem til jeg skal sende de til lakkering. Blir vel noe mer samtidig, så det er litt frem i tid. uansett, speilene satt som en drøm! Det er originale M3 E36 sedan speil, så ikke noe fake her. Litt bilder: FØR: ETTER: Som vanlig ved dekkskift, fikk kalipperne en dusj med lakk i riktig farge: Her kommer det nye skiver og klosser om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Ble bra det der Hva slags lakk bruker du på kaliperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Fin oppgradering Sølvlakk på kalipperne ser rimelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Ble bra det der Hva slags lakk bruker du på kaliperne? Motorlakk, varmebestandig. Men holder sikkert med vanlig sølvlakk. Børster over med stålbørste for å ta den verste rusta etter saltvinterens herjinger Holder faktisk lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Dæven, ble helt topp med nye speil . Nesten så jeg må bestille M5 til min... Men egentlig er jeg litt sugen på å ikke "gjøre" noe mere med den, lyst på "ny" BMW . Som vanlig ved dekkskift, fikk kalipperne en dusj med lakk i riktig farge: Er det Greystuff klosser på den elle? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Får ta den samme prosessen på mine når jeg skal bytte bremser på fredag da lakkering av speil blir utsatt til m-tech bakfanger, skjørt og facelift front er på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Steffan C: Silverstuff! Mexos: jepp! Og fronten må lakkes også, kanskje panser og...huff :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Lakken er kjøpt på Biltema ellerno? Må nok ty til det samme har jeg sett. M3 speil blir nok bra, men bildet er fra feil side! Ellers syns jeg det er teit å kjøre med ulakkerte ting på bilen! Nå forbinder jeg deg med alle de tragiske bilene i byen her som kjører med ulakkerte fangere ol. Går feil vei det her Sanner.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Hehe, er jo ikke ulakkert da! Er fet matt sort lakk! Lakken er fra BilXtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Såg jo bra ut det der! Tror jeg må ta å lakke mine calippere også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 hmmm... det gjør ikke noe om du får lakk på skivene altså? vurderer å gjøre samme på min, hvite kalippere kan det blir bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Tror faktisk det blir bedre med sølv, mere synlig pga det blir litt kontrast mot de hvite felgene.. evt kan du lakke de rød viss du føler for å vise de skikkelig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 hmmm... det gjør ikke noe om du får lakk på skivene altså? vurderer å gjøre samme på min, hvite kalippere kan det blir bra? Lakken på skiva sliter du vekk etter et par brems Hvite kalippere kan jo være kult det! Men jeg ville tatt sølv tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 ja, i dr_s stil så tror jeg nok jeg lakker de sølv, eller kanksje svarte eller hvit... hehe menne, hvor er dørlåsen din på passasjer sia egentlig? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Hva faen skal de som sitter på med lås til da? =) Det er JEG som har nøkkelen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå