Simpel Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 E34 525i Touring: - Nye bremser og kalipre foran - Simmons eksosanlegg - Montere de nye gassfjærene på bakluka - Fikse slark i styring - Nye stag i forstillingen - Balansere felgene på nytt B-liste - Overhale VANOS - Nye hjullagre foran - Ny lakk Lurer på om jeg får til dette eller må bruke all energi og penger på "brannslukking"...
525i1991 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 ikke bli kvitt hiacen;) Mitt er: M5 bakfanger M5 eller aerodynamik front Sort elektrisk skinninteriør samt hattehylle og gulvtrekk. Originalt sotede hella baklykter Sota frontlykter Sorte grøftlys med xenon Kaste Powerfilteret på sjøen og sette i originalt. M ratt. Spinne litt:D Allerede i orden i 2010;) på venteliste er: Gs, schmidt eller Alpina 18" felger. Omlakkering i original farge. Montere Elvindu og takluke, samt stor kjørekomp. Xenon i kjørelys. Skifte til fungerende LMM =O Skifte til original eksos. Oppgradere originalanlegget "under the hood" 540 bremser. M5 stabstag. Nye casterstag og berearmer. Diff med brems Ny motor med mindre kjørelengde. Shadowline
Dellorto Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 E34`en -Sveise rust i hjulbue -Nytt V8 Panser -Hel lakkering -Ny førerstol E39 -Nye lykter (Forslag?) -Senke-sett -Sorte, evt. chrome nyrer
Fredrik Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Jada... så har bilen kjørt ca. 140000 ekstra kilometer (totalt ca. 235000 Km) siden forrige innlegg i tråden og bilen er således klar for en ny runde med seriøst vedlikehold: Ny frontrute Ny olje i gearkassen ved neste service 4 x nye bremseskiver og bremseklosser 4 x nye støtdempere 4 x ny gjennomslagsgummi i forb. med fjærene Gjennomgang av samtlige foringer i understelet bak Kanskje antirustbehandling av bilen til sommeren hvis vi bestemmer oss for å beholde bilen. Bruktbilprisene på BMW´er er imidlertid på vei oppover her i Danmark så det er også mulig av vi benytter sjansen og selger bilen til fordel for en ny BMW.
leif harald Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 -Få e30en isammen -Få start på S54en -Lakke hele bilen
325icab_88 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Motorvask og rydde motorrom! Registerreimsbytte Deler jeg har som skal på: Nyoverhalte og pulverlakka Brembo calippere 3G skiver Ferrodo klosser Stålomspunnede bremseslanger Camber bolter Walbro 255 pumpe Poly foringer til forstilling Xenon i nær / tåke Stabstag under forstilling Ønskelisten: 3" downpipe Tårnavstiver foran Apexi luftfilter Apexi turbotimer 18" Toyo R888 Fete stoler Tur til England inkl. Livemapping og reg. reim bytte!
peder87 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 min skal få ny olje og kjølevæske og topp med nye ventiler og nye billige sommerdekk ettersom den fikk ny topp. ellers håper jeg ikke den får noe mere kansje en ny eier?
instigolux Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Få rettet opp, tatt rust og lakkert BMW 2000 -70 og få den registrert og eu-godkjent. Og få på BBS RS felgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå