Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du gjøre med bilen din i 2007.????

Jeg skal: senke bilen, kjøpe 2001-look lykter og ny frontfanger... Det er det jeg SKAL gjøre.!! Men så har jeg tenkt på, KN-filter, nytt effektanlegg og div småting....

Din bil da.??????

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sindre:

Om den dør. så syns jeg vi i Hedmar/Oppland kan møtes på et treff igjen. Og gi bilen en verdig bisettelse :D

Jeg har lovt min e34 ny garasje, ny motor, ny lakk og en enda svarte sotningsfilm ( ja det er faktisk mulig! )

Skrevet

Ådæven hvor skal jeg begynne!!!

M3`en skal få

*ny motor S38/b6 (står vedsiden av bilen)

*karbon evo flapp

*karbon DTM speil med luftinntak

*Grove Racing Hart felger

*Justerbart senkesett

*nye gruppe N stabbstag

*bøttestoler innvendig

*Ny lakk

*Power flex foringer

*e46 M3 bremsecalipere

*Grove bremseskiver

Og sikkert en hel del andre ting som jeg ikke husker i farten

Skrevet

Min kjøyrbare E34:

Nye stab-stag, foringer, angel eyes, vinge, 540 bremsekanalene skal monterest, 535 bremser framme, få tak i siste M5 17" felgen, fikse div rust rundtom, tecktyl behandling av understell og nye vinterdekk :D

Min ikkje kjøyrebare E34:

Fikse ferdig karoseriet og lakere det. Bestemme meg for ke motor som skal nedi og hente bil fra eventuelt Tyskland.

PS! Dette kjem nok ikkje til å skje :P hehe

Skrevet

Min 336 skal forhåpentligvis få en sesong med mange kilometer(noe den ikke har fått på en stund).stakar bilen,har blitt forsømt for både økonomi og dame,men jeg vet at den elsker meg for det.

Ja den har liv og sjel!!!

Skrevet

Jeg har lovet 745`en at jeg skal komme godt igang med restaureringen iløpet av 2007 og evt. få tatt ut motor og finne tak i nytt interiør (har ett på hånda nå muligens, skinn og elektrisk osv.) så skal den jevnlig få sparke litt fra seg til motor og understell blir plukka ut... :moroklem::bmw:

(for ikke å stå for mye iro er unnskyldninga)

Så lover jeg at jeg ikke skal gjøre hastejobb for å få den ferdig til jeg har lappen i 2008, heller kjøre annen "vrakbil" i starten om jeg ikke er ferdig for å få gjort ting ordentlig første gangen.

GODT NYTTÅR FOLKENS! :sly:

Skrevet

I 2007 skal shadowline monteres (forhåpentlighvis nå i Januar), forhåptenlighvis et senkesett og noen 18" vinterhjul.. :D Det som må prioriteres først er å snakke med det helvettes drit firmaet som NAF bruker, Lillestrøm bil og karosseri. Hadde bilen min der når jeg byttet fangeren, men mangler en haug deler til den. De skylder på treg levering av BMW, men det tviler jeg sterkt på. Nullstille service lampene og få tilbake de nye tåkelysdekslene tilpasset M5 fangeren.. :D

Skrevet

fin tråd.. skål og godt nyttår foresten..

jeg vil først og fremst bli ferdig med bilen.. står nå i garasjen og venter på resturering....

så må jeg få i gang turbomotoren,har en hel hau med dyre turbo deler som bare ligger og slenger på loftet men for liksom aldri kommet videre,så dette blir første prioritet..

holder nå på og dra av alt av understell for å montere komplett powerflex og alt foringer og lagrer som jeg har liggene.

tar sin tid å få den ferdig.. er ikke akkurat billig..men tar litt og litt..

kjører nå rundt i en vw 1500 boble som vinterbil :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...