Oak Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Detta skal vist være de offisielle bildene av den nye M3'en.. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=13329 Sikle sikle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Satan! Håper det kommer fler bilder, kanskje noen som er litt bedre! men den ser ganske fet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 den så fin ut den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Disse bildene er vel fra bladet "Car" om jeg ikke tar feil. De har kommet med mange lugubre photoshoper tidligere, så jeg stoler ikke 110% på det jeg ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Ser tøft ut det der, blir sikkert ikke ulik nei! Uansett, håper de kun bruker shadowline lister rundt vinduene på M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 bare meg eller fler som syntes den så grell ut bakfra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Synes den så sinnsykt bra ut.. tror det kommer til å bli ganske heftig Bakfra synes jeg "rompa" så feit ut men det kan jo være kameravinkelen som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 veel.. skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Disse bildene er vel fra bladet "Car" om jeg ikke tar feil. De har kommet med mange lugubre photoshoper tidligere, så jeg stoler ikke 110% på det jeg ser... Jeg støtter dette. Hvis det hadde vært offisielle bilder ville de nok ha blitt presentert på nettet og ikke i et bilblad. Speilene er helt like de som finns på en vanlig E92. Den har ikke lakkert den sorte plastbiten som speilet sitter fast i - og denne er lakkert på E60 M5 og E63 M5.. Så vidt jeg vet er det heller ikke planlagt skiltplassering alà E63 og E87.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Det versjerer naturligvis mange rykter og mer eller mindre fake bilder i forkant av presentasjonen av en slik betydningsfull modell som M3, men det meste er svada og ikke korrekt. De fleste husker vel hvordan dette var rett før presentasjonen av E46 M3 CSL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Quoter en fyr fra m3post: "Ive had this mag since thursday. I was going to post pics but didnt want legal problems... Official pics should come out on the 3rd of Janvier as the mags not sposed to come out till then." Får vente til 3 januar og se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Blir helt klart spennende å se! Det er jo en bil en kan ha råd til om 15-20 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Disse bildene er vel fra bladet "Car" om jeg ikke tar feil. De har kommet med mange lugubre photoshoper tidligere, så jeg stoler ikke 110% på det jeg ser... Dette er bilder av den kommende M3'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Helt grei synes jeg, MEN den er alt for anonym! Når kommer det breie skjermer ala E30 M3 igjen? Greit med litt sintere front, feitere hekk og firer eksosrør, men det trengs mer, det er tross alt M3'en!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 enig med du Bimmerlars, jeg synes at man skal være i stand til å se forskjell på en M3 og en 318 med mtech-styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå