Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde bilen min på autobahn i fjor sommer, og var oppe i 396 km/t før det sa pang. Traff en humle og knuste hele frontruta... :lol:

396? hviken bil har du? Formel 1 ? hehe

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Formel 1 blir vel kanskje et dårlig eksempel når man snakker om toppfart, hehe.. Akselerasjon derimot ;)

Skrevet

201 på GPS på BMWen

215 på Passaten.

Offtopic: Pella en BMW 330xD igår med en Impreza WRC jeg lånte i helga. Det var gøy :)

Skrevet
gleder meg til å prøve toppfarta på min E46 325Ci med effektanlegg og filter, på autobahn.tør ikke her i USA. tror dere den når sperra på 250?

Jeg tviler vel sterkt på at den i det hele tatt har noen 250km/t sperre i og med at den stopper på 240... ;)

Skrevet

220 når jeg girte fra 4. til 5. med E30M3, to i bilen og full bagasje på vei til Rudskogen.

200 opp 6% stigning med samme last.

Skrevet
Formel 1 blir vel kanskje et dårlig eksempel når man snakker om toppfart, hehe.. Akselerasjon derimot ;)

Å, si ikke det. Still vingene med lite downforce, og en girkasse med lange gir, så passerer en F1-bil 400km/t lett. I 2006 kjørte en Honda F1 ned en flystripe i Mojave-ørkenen i 415 km/t, da med minimum downforce. Bilen var dog innenfor de begrensningene satt av FIA-reglementet.

Har for øvrig kun kjørt 250 på meteret med bilen min på Autobahn. Tett trafikk satte begrensningen. Men det var mer å gå på - mye mer!

Skrevet
Klarte 198 på 3 gear med min e30 M3 med M5 maskin men har fortsatt ikke vært noe særlig over denne farten 8) Får se om jeg tørr dra ut 4 gear når forholdene er rette, på bane eller i Tyskland

Så mye i 3 giret., Hvordan er den girt? Jeg får bare stusselige 170km/t i 3 gir. ;) Men den er jo orginal da :)

Skrevet
Klarte 198 på 3 gear med min e30 M3 med M5 maskin men har fortsatt ikke vært noe særlig over denne farten 8) Får se om jeg tørr dra ut 4 gear når forholdene er rette, på bane eller i Tyskland

Så mye i 3 giret., Hvordan er den girt? Jeg får bare stusselige 170km/t i 3 gir. ;) Men den er jo orginal da :)

haha, tror jeg får maks 140 på 3 giret mitt nå!

Vet at M5'en gjør nesten 250 på speedo i blomlia ;) Sikkert mer visst en psycho kjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...