Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har hatt 210-215 på speedo med 4 giret på min 320, hadde fremdeles igjen 5 giret, var endel mer å gi med tanke på 5 giret men ikke nok strekning.

Men detter er jo på speedo så kan vel trekke ned til 200 +/- og så tenke det var 5 giret igjen.

Skrevet
300 i e30 m3 er fort.

en s14 klarer jo aldri 300, var vel no mer gromt under panseret ?

ja, ca 1000hk i motor

Det trenger du ikke, men du trenger en del mere enn 200 for og si det slik.

Problemet med E30M3 er aerodynamiken, den er en del dårligere en feks E36..

Min E30M3 med 6 trinns kasse og 3.25:1 diff og 245/30/17skal gå 273 på 5. gir og 329 på 6gir, men den klarer ikke 329kmt på 6gir. Den stopper et godt stykke før det..

Skrevet
Og alle skriker opp når forsikringen blir dyrere eller når staten vil heve aldersgrensen på førerkort......halvparten av dere skulle faen ikke hatt lappen i det hele tatt

Fri fart i tyskland, så du må bare gaule så mye vil :rompe:

Han skjønner ikke slik. Er bare synd på han.

Skrevet
Og alle skriker opp når forsikringen blir dyrere eller når staten vil heve aldersgrensen på førerkort......halvparten av dere skulle faen ikke hatt lappen i det hele tatt

joda, men 90% av dere har aldri vært i tyskland [-X

Skrevet
Har hatt 210-215 på speedo med 4 giret på min 320, hadde fremdeles igjen 5 giret, var endel mer å gi med tanke på 5 giret men ikke nok strekning.

Men detter er jo på speedo så kan vel trekke ned til 200 +/- og så tenke det var 5 giret igjen.

Tidens sprekeste 320 da, vis ikke kjører du med annen utveklsing

Skrevet

joda, men 90% av dere har aldri vært i tyskland [-X

jeg har :lol:

Skrevet
nei det er sant, men jeg vet ikke om noen bane her i Norge hvor man får hastigheter på 300 km/t :lol:

Jeg vet og jeg har vært der..

Lista flyplass... 3000m rett frem. Jeg var der i 2007 sammen med Ferrariklubben.. Der kjørtes det over 300kmt...

Skrevet
nei det er sant, men jeg vet ikke om noen bane her i Norge hvor man får hastigheter på 300 km/t :lol:

Jeg vet og jeg har vært der..

Lista flyplass... 3000m rett frem. Jeg var der i 2007 sammen med Ferrariklubben.. Der kjørtes det over 300kmt...

q3hr1oyhmli8ksplyxwq.jpg

v98wusbfhjnak45mebcl.jpg

Min E30M3 med original S50B30, 5 trinns kasse, 3.09:1 diff og 245/35/17 dekk gikk 267kmt der..

Skrevet

Jada det vet jeg, jeg har også vært i tyskland 50-60 ganger, men det jeg vil fram til er at for det første så er det ren idioti og kjøre i 200+ på våre bedretne norske krøtterstier, dessuten så er det rimelig dumt å skryte av det på et åpent forum som alle i både politi og biltilsyn kan lese, jeg vet om folk som har fått skyhøye krav fra toll og avgift fordi de har "reklamert" på åpne forum over hvor mange hk de hadde trimmet bilen til, det er rett og slett en skriftlig tillståelse på et lovbrudd

Skrevet
Jada det vet jeg, jeg har også vært i tyskland 50-60 ganger, men det jeg vil fram til er at for det første så er det ren idioti og kjøre i 200+ på våre bedretne norske krøtterstier, dessuten så er det rimelig dumt å skryte av det på et åpent forum som alle i både politi og biltilsyn kan lese, jeg vet om folk som har fått skyhøye krav fra toll og avgift fordi de har "reklamert" på åpne forum over hvor mange hk de hadde trimmet bilen til, det er rett og slett en skriftlig tillståelse på et lovbrudd

haha ja lykketil, politiet klarer jo ikke ta skurkene selv om de har film dna og vitner, her i dette landet, alt blir jo hennlagt =P~

Skrevet

Alt som virkelig er krimminelt blir henlagt ja, men beltebøter, fartsbøter og div er penger INN i statskassa det vet du,

Skrevet

Når man først snakker om idiot kjøring! Jeg var nettopp ute nå i min Audi 100 og cruiset rolig på motorveien da jeg plutselig får en knall rød og helt ny Alfa Romeo Brera (Kul bil) opp i ræva som ligger og presser et stykke. Så deler motorveien seg opp til 4 felts og jeg ser at Alfaen gjør seg klar til å rykke forbi, men jeg bestemmer meg for å la han svette litt først og legger 2,6en forsiktig i 3 gir og ligger klar uten å ha noen forhåpninger om å hevde meg. Så forsvinner alfaen ut av bakspeilet mitt og kommer opp på siden og jeg trøkker til det Audien klarer, tømmer 3 gir og legger kjappt inn 4 gir. Da går det opp for meg "Hvorfor kommer han ikke"? og tror dere jaggu ikke tøffe tøff Alfaen sliter mot den gamle Audi slødda mi. Vi nærmer oss de 200 og jeg ser han nå kommer krypene for full peis, jeg hiver inn 5 gir. Nå er farten over fyfy nivå og vil ligger helt likt begge to da vi bestemmer oss nesten samtidig for at detta blir uavgjort og bremser ned til akseptable hastigheter igjen. Alfa førern gir tommelen opp og jeg blinker to ganger med fjernlysa som takk for duellen. Hvordan er det mulig? 18 år gammal orginal Audi sedan mot ny Alfa Romeo sportscoupe?

Dette var jeg selvsagt helt på trynet idiot kjøring, selv om det skjedde på ordentlig vei uten trafikk så var det uansvarlig. Men fanken og gøy det var også, særlig tatt i betrakting av bilene da. Audien min som er like sportslig som et folkebibliotek også en sykt tøff sportsbil som Alfa Romeo Brera da, som får pryl av en orginal gammal Audi sedan! Alfaens 185 nye hester mot Audiens gamle 150 som har gått over 200 000 km, nei nå er jeg riktig imponert over "gamle ørn" :D

Her kan dere jo se selv, hvem skulle tro at disse to skulle hevde seg mot hverandre :wink:

o2a2ocielwzispg2pi9g.jpg

qs3ovyml3haw3o0humgo.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...