Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde cab'en i 640kmt (GPS-målt, speedometeret går bare til 260), i oppoverbakke på på riksvei 180 mot Hurdal skisenter. På vinterføre, masse snø og is i veibanen. Hadde mer å gå på.

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hadde cab'en i 640kmt (GPS-målt, speedometeret går bare til 260), i oppoverbakke på på riksvei 180 mot Hurdal skisenter. På vinterføre, masse snø og is i veibanen. Hadde mer å gå på.

Så kult. Tok du en loop også eller?

Skrevet

Greide beint 200 på speedo når jeg traff turtallsperra i 4. gir (var det jeg skulle teste.)

Etterpå kom oppoverbakken hvor jeg skulle bremse ned, der dro jeg den til 205 i 5. gir før jeg ikke turte mer.

Det skjedde selvfølgelig på autobahn.

205/45 R16 og 225/40 R16.

Skrevet

Ingen her som har skjønt at Jcvold jobber undercover for UP? :P

Neida.... hadde 320`en i 230 på speedoen (reallife 215maybe). Da turte jeg ikke presse mer, kom en småstygg sving... 325`en har jeg ikke turt å prøve :D

Skrevet

Jeg klarer 180km/t med min E30 318i M10 85 modell på vei, men på blanke stål-is klarer jeg 220km/t :lol::lol: det er turtallsperra på 5 giret

Skrevet
Ingen her som har skjønt at Jcvold jobber undercover for UP? :P

Neida.... hadde 320`en i 230 på speedoen (reallife 215maybe). Da turte jeg ikke presse mer, kom en småstygg sving... 325`en har jeg ikke turt å prøve :D

Busted! hehe.neida.skulle bare forsikre meg om at det ikke bare var meg som syntes det er gøy å "mate hestene" av og til.akselerasjon 0-80 er vell og bra,men er noe ekstra spennende når du kommer over 190km\t :wink:

Skrevet

Bmw E34 M5 3,6 gjort litt med... har hatt 290km/h med den... Gikk fort det! Men hadde vært fett å klart den magiske grensa.. Må jo være fett å ha passert 300km/h..

• 1 year later...
Skrevet

Jeg fant ut at toppfarten på min 525 88modell er menneskelig begrenset, fikk den på 227 på gps før jeg ikke turte mer, og fra 200 -> 227 skal jeg love deg at blikket var dypt konsentrert.

Dette var da idiotkjøring som foregikk midt på natten i norge, angrer meg egentlig en god del.

Skrevet

har greid å komme oppi 200 km/h på en E36 316i 98 mod på autobahn selv om d bilde ikke er tatt på autobahn :lol:

fpk42fswuoylzzrw9ljj.jpg

og her en min gammle bil

Audi 80 1.8s 87 mod

db4hv2i06dlpc02wpprq.jpg

Skrevet

230km/t i spedometerfart på en lys sommernatt men hadde mer å gå på bare synd at det kom en sving i veien.

Er forøvrig oppgitt til 240km/t i boka. Flere filmer på youtube dær E46 328i gjør 250km/t i spedometerfart som kansje ikke er så langt unna de oppgitte 240km/t.

Skrevet

Min E30M3 treffer sperra på 5gir. Da går den 267kmt på GPS. Dette testet jeg 4 ganger. Var på rett slette med Evo flippen forann og bak på fullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...