Gå til innhold

Tips/triks anngående kjøp av E46?

316I
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som hvit stripe, kan jo ha vært eller e rust der. Kanskje bare en skrape merke.

Har du ikke hørt med selger om hva det er??

La ut bilen min for salg en gang, lyset gjorde sånn at det så ut som bilen hadde en skikkelig lang ripe-skrapemerke bortover på siden.

Kan jo være lysforhold å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hørt me selger enda nei, venter på å bli kvitt egen bil først.. hvis jeg finner ut at den er strøken blir jeg bare irritert over at jeg ikke kjøpte den..

men kan være lysforhold bare ja, ser jo ikke noe til det på det andre bildet så.. time will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var te oppdal å såg på en 320D igår, men det var en forferdelig høy tikkelyd i den som økte i takt me turtallet...! det er ikke normalt på disse bilene det vel? noen som vet hva det kan vør? å hvor mye det koster å bytte clutch på den? siden den var kav utslitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder nok alle E46'er.

Nei... det er noe tullball å påstå at det er problemer med rust på alle E46´ene. De fleste E46 modellene (inkl. de fleste E39 modellene) har faktisk ikke problemer med rust... det handler om de få som lager problemer for de mange. Man skal imidlertid ikke undervurdere konsekvensene når bilen først har rust... det er alltid kjedelig for bilens eier. Min E46 318d Touring fra 11/2002 har forøvrig ikke antydning til rust... i likhet med de fleste andre E46´ene jeg har kikket på gjennom årenes løp... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder nok alle E46'er.

Nei... det er noe tullball å påstå at det er problemer med rust på alle E46´ene. De fleste E46 modellene (inkl. de fleste E39 modellene) har faktisk ikke problemer med rust... det handler om de få som lager problemer for de mange. Man skal imidlertid ikke undervurdere konsekvensene når bilen først har rust... det er alltid kjedelig for bilens eier. Min E46 318d Touring fra 11/2002 har forøvrig ikke antydning til rust... i likhet med de fleste andre E46´ene jeg har kikket på gjennom årenes løp... :wink:

Jeg mente alle E46 karosserier, sedan, touring og coupe . Ikke alle E46er. Var litt utydelig der kanskje :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har E36'n bytta eier.... så er billøs i skrivende stund...

Men skar i vei te oppdal å se på en 320D touring te helga :D men den mangler en ting.. skinn/delskinn interiør... noen som vet hvordan mulighetene og markedet er for å få tak i det i etterkant? Sjølsagt , hvis ei kjøpe bilen da.. ringte og prata me selger istad, og fram te no så lover det godt! håper bare det ikke blir like stor skuffelse som forrige gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...