Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bilnorge la ut idag en artikkel hvor E61 M5 ble presentert i Detriot idag. E61 M5 lanseres i Mars, i forbinnelse med facelift av dagens E60 og E61. Motoren er den samme som i M5 sedan – en 5-liters V10 som kan oppvise 507 hk fra en turtallsvillig motor med rødmerke ved 8.250 o/min. Null til 100 km/t kan foretas på 4,5 sekunder – en tidel mer enn sedanen trenger – og toppfarten er elektronisk sperret ved 250 km/t. Uten sperre hadde den ifølge BMW glatt klart 320 km/t. Launch Control – et system først utforsket i Formel 1 – får deg rakst av gårde, og du kan velge mellom tre forskjellige nivåer når det gjelder de elektroniske hjelpemidlene DSC +T. Standard innstillingen hjelper deg ut av de fleste potensielt farlige situasjoner før du får sagt kake. Vil du klare deg mer på egenhånd kan du velge M Dynamic Mode som lar deg få lov til å sladde litt, men du kan også koble systemet helt ut. Artikkelen på Bilnorge finner du, her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ble en pen bil Bare så synd jeg ikke har råd til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Se der ja! Rå familie racer! Bare å bytte ut de kjedlige felgene, med type 21" Hartge Classic så snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Nå blir det vel hvisking i audi-leiren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ble en pen bil Bare så synd jeg ikke har råd til den Vel, du er ikke den eneste her inne som ikke har råd. Det gjelder meg også... Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ser det ligger et par filmer ute også av nybilen... Design exterior http://www.youtube.com/watch?v=pz91tki_5aE Design interior http://www.youtube.com/watch?v=LJDeizYdjKo In the desert http://www.youtube.com/watch?v=JYwnLIh8lng Mountain road http://www.youtube.com/watch?v=U1WGDi7efLw In village http://www.youtube.com/watch?v=rm6WuwS1qK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Tror Bilnorge har vært litt hissige på grøten når det gjelder 0-100 tiden. Alle andre sider sier 4,8 sek, ikke 4.5. Hvis jeg husker rett har M6 Coupe 0-100 på 4,6? Da har både M5 Touring og M6 Cab samme 0-100 tid, nemlig 4,8sek, litt morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Prislappen på denne blir vel fort over 2mill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 En E60 M5 koster nå 1759400kr med det nye avgiftssystemet. Dette er før utstyret er på plass og en E61 550iA (1217500kr) er 53400kr dyrere enn en E60 550iA (1164100). Jeg tror også at en E61 M5 vil stige med rundt dette beløpet. Hvis det er tilfellet vil altså en E61 M5 koste 1812800kr før eventuelt ekstrautstyr. I gjennomsnitt blir det bestilt utstyr for rundt 50 - 100 000kr og som kjent er jo M5 utstyret dyrt. Ergo vil man nok fort tippe 2 000 000 kr før bilen er fullutstyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Skikkelig rå familierecer Litt morsomt at den er like rask som en M6 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Dette er en voldsom familie racer ja. Det som også var interresant var at det har kommet LED lys på baklyktende i forbindelse med faceliften, lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, dette ser ut til å være facelift-versjonen... Blir sikkert en knall bil, men de helt store overraskelser blir det vel imidlertid ikke... motor prestanda og slikt er vi jo relativt kjent med allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Det som også var interresant var at det har kommet LED lys på baklyktende i forbindelse med faceliften, lekkert! x2! Dette ser bra ut!!! men jeg ville vært fornøyd med en 520dT med M-pakke jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 På tide å spille litt lotto...meget pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Selvfølgerlig en tøff og rå bil, med imponerende prestanda, men er noe med de aller nyeste bmw modellene jeg ikke liker like godt som de gode gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå