Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

La det være som det er.. Enkelt og greit..

Eneste er det som Teck nevnte. Ang lokallag. Hadde jo vært greit når det skulle lages treff.

Skrevet
Det Club Honda greiene synes jeg er overkill. Å finne en mellomting hadde vært fint.

Enig med oddis her ja. Men noen burde skrevet bedre topics, og riktigere bruk av store bokstaver, komma og punktum(les: rettskrivning) :wink: .

Søke funksjonen skulle nok også blitt mer brukt.

• 2 months later...
Skrevet
kunne muligens ha delt opp teknisk delen litt. Blir fort litt mye der.

For å blåse litt støv av denne, så må jeg si at jeg er litt enig der.. hvis man spør om noe på teknisk en dag, og kommer innom for å sjekke om det har kommet svar neste dag eller allerede om kvelden, har innlegget ofte kommet til både side 2 og 3, ja til og med 4... Der er det veldig få som gidder å bla seg tilbake til (tror flere vil lese igjennom 2-3 flere foraer).

Tror det hadde skapt litt mer oversikt og det hadde blitt lettere å fått svar. De har mye oppdeling på fastford.no også, men der er det litt, som noen sier om Honda, overkill...

Sier ikke at dette er et krav eller sånt, men et forslag jeg håper Gunnar og hans menn vil tenke seriøst over.

Feedback fra brukere i sånne tråder som denne bør vurderes av admins, det er faktisk ganske greit å få sånt ;) -synes iallefall jeg på de foraer jeg er moderator

• 1 year later...
Skrevet

Jeg blåser støv igjen. Jeg har tenkt flere ganger at det må gå an å kategorisere mer. Slik det er nå er en nødt til å bruke søkefunksjonen for å finne noe. Hva med å dele opp etter f.eks:

-modell (1-serie, 3-serie, 5serie osv...)

-dele opp teknisk i motor, understell, eksteriør, interiør osv...

-få inn underforum for landsdeler (som foreslått lenger opp)

-Kjøp og salg kunne godt ha fått en oppdeling i lignende som teknisk.

Bare noen forslag. Jeg synes det er bra at det er enkelt oppsett, men det er kanskje litt for enkelt nå? Det kommer jo så mange tråder hver dag at det er umulig å holde oversikt. Jeg tror dette vil bidra til et bedre forum da en slipper å bla seg ihel. Trenger ikke dele opp i så mange kategorier, men en tre-fire i teknisk hadde gjort seg (riskoker-light... :lol: )

Skrevet
-modell (1-serie, 3-serie, 5serie osv...)

Dette har blitt diskutert før og det er en håpløs oppdeling. Spør man f.eks om svinghjulslager i Z8-forumet blir det neppe mange svar - til tross for at samme del sitter i alle andre bmw.. Andre måten er veien å gå. Uansett er nok mange tjent på å bruke "vis nye innlegg"-funksjonen.

-få inn underforum for landsdeler (som foreslått lenger opp)

Hvorfor skal man dele opp etter landsdeler..? Eneste som er landsdelspesifikt er jo treff, og de er det vel ikke sååå mange av..

Skrevet

syns faktisk det honda forumet var skikkelig overkill jeg da... eneste jeg savner her på forumet er en treff/events kategori. gjerne inndelt i østlandet, sør landet osv osv

Skrevet

jeg har lest litt på 200sx-ogn.org å synes de har et veldigt fint å ryddigt forum. egne me " Hordaland,Rogaland osv. adminene rydder også opp ganske ofte i tråder som er gamle å bare står i veien å legger de i en såkalt "søppelkasse" søke funsjonen her har jeg heller aldri fått helt til :S kommer jo opp 120 000 tråder så ikke har noe me det jeg søkte om:) er vell kansje bare meg d ?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...