Rstockmann Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Då var den gamle(-97) 528’en bytta ut til fordel for denne 2001 BMW 530dA M-sport. Bilen er så å si strøken, og har rulla 88.000km. Fargen er 364 Topaz blau metallic. Syns den var litt lys(skarp) med det første, men eg liker den meir og meir for kvar gang eg vasker bilen. Beklager dårlig kvalitet på bilder... Bilen har det meste av utstyr; M-pakke, eksteriør og understell, El. Justerbart Sportsskinn i svart, Navigasjonssystem, CD-veksler, Cruisecontrol, Steptronic, Park Distance-Control foran og bak, Skipose, Nedfellbar bakseterygg, Elektriske vinduer, Fjernstyrt sentrallås og åpning av bagasjerom, M-sport Multifunksjonsratt, Klimaautomatikk, Midtarmlene med telefon + mykje som eg ikkje kjem på i farten.. Ettermontert; -18” e60 M5 replica felger -M5 eksos. Planer for bilen; -Har bestilt nye 19” M6 felger. -Få tak i orginale 17” M-sport felger til vinterhjul -Oppgradere Navigasjonen til MK IV -Skifte ut ”navigasjon-cdspilleren” med DVD. -Hella Xenon hovedlykter -Montere Xenon-kit i tåkelys -Kjøpe AC Schnitzer bakrutesenker -M-lister på dørene -Chip (litt usikkert) Bilder vil komme når det går ann å gå ut uten å drukne… Kommentarer er velkomne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Må si du har en pen bil. Liker fargen veldig godt. Pent med m-pakke. Det kunne jeg tenkt meg. Har lik selv bare touring . Ser du har planer om å oppgradere til MK IV, den planen kunne jeg tenkt meg å hengt meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Meget flott bil!! Er litt motstander av M merke bruken.. Synes det bør følge det som teller altså motoren. Godt valg det du har av oppgraderinger som skal gjøres og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Dæven, det var bilen sin det Synes fargen var konge jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulerer!Pen bil med pen farve.Personlig synes jeg det blir litt feil med fire eksosblås på den type bil med den type motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Grattis med fin bil Var det orginal M5 eksos du hadde satt på? Hele veien? Hva er målene på rørene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulerer med pen bil! Er foreløpig skepisk til M6 felgene, men post bilder når de kommer på til våren, så skal vi se hvordan pipa da låter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulerer med meget pen bil! det vet jeg siden jeg tidligere var eier av bilen....savner den...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Var det orginal M5 eksos du hadde satt på? Hele veien? Hva er målene på rørene dine? Er ikkje orginal M5 eksos nei, er mekka til noe greier på bakerste potta. men lyden er ganske feit, så eg har ikkje tenkt å gjør noe med det:) Målene er eg ikkje heilt sikker på, men eg trur det er 2,5".. Nautiluz: er egentlig skeptisk til M-emblem eg også, men er litt redd lakken kan ryke viss eg tar det av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Den var pen Hvor mye ligger slike på for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Nautiluz: er egentlig skeptisk til M-emblem eg også, men er litt redd lakken kan ryke viss eg tar det av.... Skal gi deg et lite kjerringtips som jeg brukte seinest igår. Bruk neglen din til å vippe ut en av kantene på merket, tre så et fiskesnøre bak, gjerne med hjelp av en annen person, så begynner du sakte men sikkert og "sage" av merket. Du vil da sitte igjen med noe gummi som er klistret på bagasjelukket. Stikk på en lokal selv vask, bruk høytrykk og kjør på fra alle vinkler (viktig at det er varmt vann i høytrykken), så kan du bare pelle det av med fingrene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Veldig pen bil. Likte quad eksosen, tøff den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 gEIRA: Tusen takk for tipset Nå blir det M-emblem i garasjen Men litt OT, kan noen sei meg korleis eg får t å Quote enkeltpers? "Rstockmann skrev:" <---sånn? Får det ikkje til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Nydeleg bil! Ein av dei finare E39 eg har sett! Gratulerer så mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Sinnsykt pen Skal vi bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå