Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle bidra med noe så dere har noe å bryne dere på. Fikk ideèn fra Fahrfreude, og tenkte at bimmers må jo ha noe tilsvarende på sitt forum.

Anyway. Reglene er enkle; Den som svarer riktig på spørsmålet vinner en mulighet til å hoste opp en quiz.

Tenkte jeg skulle begynne litt rolig, så da er det første mann til å si hvilken bil dette er!

bmwquiz1sj5.jpg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift...

tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst)

Skrevet

tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst)

Jeg er enig... og derfor er det nok en firedørs E30 med facelift.

Skrevet

Jeg er enig... og derfor er det nok en firedørs E30 med facelift.

ganske bra resonement av meg syns jeg*stolt* :P

Skrevet
Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift...

Hmm.. 9 minutter tok det :P Jaja, får finne på noe vanskeligere neste gang! Men det var bra gjort å finne ut den detaljen som skulle vise at det var en 4-dørs ;)

VINNEREN AV BMW QUIZ NR. 1: Bare_egil.

Gratulerer :happybday:

Skrevet

Ja, en hver dag hadde jo vært konge det. :) Lien kan jo ha onsdagene, så har vi da 6 andre dager å fylle opp.. :)

Men da burde det nok være i en og samme tråd tror jeg..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...