Lien Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Tenkte jeg skulle bidra med noe så dere har noe å bryne dere på. Fikk ideèn fra Fahrfreude, og tenkte at bimmers må jo ha noe tilsvarende på sitt forum. Anyway. Reglene er enkle; Den som svarer riktig på spørsmålet vinner en mulighet til å hoste opp en quiz. Tenkte jeg skulle begynne litt rolig, så da er det første mann til å si hvilken bil dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 e30 fra september 87 til 90 sedan/coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift... tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst) Jeg er enig... og derfor er det nok en firedørs E30 med facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst) Jeg er enig... og derfor er det nok en firedørs E30 med facelift. ganske bra resonement av meg syns jeg*stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift... tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst) Hmm.. 9 minutter tok det Jaja, får finne på noe vanskeligere neste gang! Men det var bra gjort å finne ut den detaljen som skulle vise at det var en 4-dørs VINNEREN AV BMW QUIZ NR. 1: Bare_egil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Er det ikke en Lada? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Kl. 20.00 neste onsdag også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Glimrende Ide det her da! Skulle nesten vært kl 20 hver dag. Kanskje flere har lyst å dele på oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Det hadde faktisk vore genialt. Eg fekk ikkje med meg denne quizen før no, men eg hadde ikkje funne ut at det var ein firedørs E30:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 weee! takk, takk, tusen takk.. \:D/ \:D/\:D/\:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Ja, en hver dag hadde jo vært konge det. Lien kan jo ha onsdagene, så har vi da 6 andre dager å fylle opp.. Men da burde det nok være i en og samme tråd tror jeg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 da må vi skifte topicen for hver gang eller få en annen topic.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå