Gå til innhold

BMW Quiz - vinneren hoster opp et nytt spørsmål.


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bidra med noe så dere har noe å bryne dere på. Fikk ideèn fra Fahrfreude, og tenkte at bimmers må jo ha noe tilsvarende på sitt forum.

Anyway. Reglene er enkle; Den som svarer riktig på spørsmålet vinner en mulighet til å hoste opp en quiz.

Tenkte jeg skulle begynne litt rolig, så da er det første mann til å si hvilken bil dette er!

bmwquiz1sj5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift...

tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst)

Jeg er enig... og derfor er det nok en firedørs E30 med facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst)

Jeg er enig... og derfor er det nok en firedørs E30 med facelift.

ganske bra resonement av meg syns jeg*stolt* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger også å tro at det er en 2-dørs E30 facelift...

tror faktisk ikke det er en 2 dørs, hvis du ser helt øverst til venstre i bilde så ser du noe svart, altså noe som kanskje deler vinduet i 2, dette har ikke en 2-dørs e30...så ville heller tro det er en 4 dørs da bakvinduene på dørene ofte er delt i 2.(altså ett lite vindu helt bakerst)

Hmm.. 9 minutter tok det :P Jaja, får finne på noe vanskeligere neste gang! Men det var bra gjort å finne ut den detaljen som skulle vise at det var en 4-dørs ;)

VINNEREN AV BMW QUIZ NR. 1: Bare_egil.

Gratulerer :happybday:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...