Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig E83 X3 har de samme sideblinkersene som E46 facelift, men E9x og E87 har helt sikkert noen andre. Det er også mulig at E60 facelift har de samme blinkersene... bare byttet om på høyre/venstre side.

r9n77arzd30nkckakbtb.jpg

ere3enmg1n8zlru7e203.jpg

9oig06qpv8heoahc3vsq.jpg

jaqaoo1vrcyu64yky3qw.jpg

o50ixpqwuocsm9cpkqeq.jpg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skrev liknende også :) Men det er jo igjen en personlig sak da. Alt er jo relativt. Blinklysene på en VW Boble likner jo på blinklysene til en BMW 5-serie F10 hvis man ser stort på det. Men Lars89 var den eneste som svarte, så vi gir neste oppgave til han. Ellers kan du godt ta en Fredrik ;)

Skrevet
  spruddel skrev:
Feil Lars89.

Deep Dish: Tenker du årstall? Eller modeller? Sluttet med det på E92/E93 på 3-serien hvertfall :) Men årstall blir vel sånn ca. 2005-2006..

Stemmer at de sluttet i 2005, etter E46 ja.. Vet du hvilken modell som benyttet betegnelsen sist.? ;-)

Skrevet

Men tenker du med motoralternativer? Eller siste karosseribetegnelse? Tenker litt på 6-serie jeg, innbiller meg at jeg har sett de med sånn 650ci, men man får jo bare coupe av 6-serien.. Vil tro det er E46.

Skrevet
  spruddel skrev:
Men tenker du med motoralternativer? Eller siste karosseribetegnelse? Tenker litt på 6-serie jeg, innbiller meg at jeg har sett de med sånn 650ci, men man får jo bare coupe av 6-serien.. Vil tro det er E46.

Tenker helt rett, var på E63 betegnelsen sist ble brukt..! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...