Galro Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Strengt talt er det Nissan 240z etter som den ble produsert i Japan (og der ble ikke Datsun-navnet brukt). Uansett så skal jeg gi deg riktig på det - det var muligens ikke så overraskende etter som du googlet han? Diskusjonen handlet om hvem som egentlig tegnet 240z. Enkelte mener Goertz tegnet den. Etter hva jeg har forstått levert han et forslag til en mulig 240z mens han jobbet som konsulent for Nissan, men denne ble lagt til side til fordel for Nissans eget design - det som ble 240z. Dette er bilen han skal ha tegnet for Nissan: Slik så Nissans eget design ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Da lærte jeg noe nytt idag også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Jeg hoster opp ett nytt spørsmål. Når ble BMW stiftet, og hva var de første de begynte og produsere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 1916? mener å huske det var flymotorer, mtp myten om logoens opprinnelse (som ikke er sant ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Den som vil, host opp nytt spørsmål... jeg er gåen og 78% hjernedød etter en lang dag.. klarer ikke å komme på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Bmw ble kåret til årets mest? De har fått utmerkelse for dette flere år på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Solgte bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Å ha mest fornøyde kunder. Ifølge norsk kundebarometer Beste motor mellom 3-4 liter slagvolum. Beste motor for ditt og datt. Har så mange beste motorer Men tipper det er det første du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Grønneste motor, 6 år på rad? Med motoren som står i 320/520d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Siden Haukefer ikke svarte, så får jeg stille et nytt enkelt spørsmål da Hvor mange ventiler er det i M54B30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Siden Haukefer ikke svarte, så får jeg stille et nytt enkelt spørsmål da Hvor mange ventiler er det i M54B30? 24. Får stille et litt vanskeligere, jeg da! Når vil den nye 3-serie sedan (F30) bli offisielt avduket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 September på Frankfurt motor show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå