Frode D Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Ivrig86: hehe.. så du har tydligvis ikke fått med deg at bilen har blitt/vert skadet? Å FY FAEN!!!!!!!!!!! Da hadde jeg klikka litt vet jeg...... Var det bukken som knakk sammen ell?? Eller var det dårlig jobb av di som heiset den opp........ Faen så kjipe greier.. x2... Hva skjedde?
BreitBau Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 De bygget opp løftearmene med en trekloss, slik at ikke sideskjørtet skulle ta nedi armene.. Desverre knakk en kloss..Er greit å få en lærepenge, men om det finnes en høyere en der oppe, så var detta jævli unødvendig gjort..
anders87 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Er ikke sikkert det blir før den er ferdig igjen, Sivert virker litt hemmelighetsfull
anders87 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Må nok vente til våren igjen Dem er ganske opptatt med og få det nye verkstedet up and running om dagen så..
Ole@Automote Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Caben er ferdig oppretta men vi er veldig opptatt med verksted bygging i øyeblikket Blir en helt ny bil det her
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hva skjer her?? Satt å kjedet meg på toutube å fant filmer av slik den var før så spent på hvordan den blir nå. Helt klart NORGES RÅESTE E46!!!
vetu03 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Yes, desidert råeste e36 jeg har sett EVER faktisk.. Gleder meg til å se den igjen.
Ole@Automote Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Automote cab`en har fått monster stereo, skal se om det blir noen bilder når jeg kommer hjem om noen dager.
Ole@Automote Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Tror ikke den blir ferdig i år men, neste år da burde den bli ferdig. Vi får se kan hende Sivert kaster seg rundt å begynner å jobbe nå. Verkstedet er oppe og går så da får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå