Gå til innhold

hvilken m3?

therese
 Share

hvilken m3?  

309 stemmer

1. 1. hvilken m3?

• e30?
      103
    • e36?
      47
    • e46?
      162

Anbefalte innlegg

alt for liten motor i E30 da! åsåå 4sylindra? nei nei neiNEI!

en E30 M3 blir jo rævvkjørt av E36 M3 så! seff E36 M3 for min del! tøffeste karosseriet, pluss passe med krutt, E30 bli altså for slapt karer. man blir jo frakjørt av en golf R32 i E30'n å man kan IKKE ha en BMW M, som blir frakjørt av en golf! det går ikke an! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg faktisk en e30 og det er faktisk første valget også 8) Der etter e46. e36 syns jeg ikke ser spesiell nok ut :?:? Den skulle skilt seg litt mere ut 8)

Hmmm... så det at man kan få den med fire dører er ikke nok til at den skiller seg ut ?... :? ... Jeg tar en original E30 M3 med S14B23 takk... 8)

hehe Regner med att du foretrekker en orginal bil, men jeg mener att e30 M3 fortjener en sprekere motor S14B23 blir for slapt, går knapt bedre en e30 325 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: E30 M3 er og blir M3 nr.1

Er utrolig opptatt av design. Så helt klart E30`n.

Enig i at motoren er litt slapp:)

Vurderte selv å kjøpe E36 m3.

Men den har allt for kjedelig utseende og design.

Derfor kjøpte jeg heller en E30 m3, og byttet ut motoren til 3L sekser med twin turbo. Med en haug av EVO deler. Da blir E30 m3`n i mine øyne perfekt :lol:

Ingen ting over ingen ting under

Vil til slutt bare sitere en ex-F1 sjåfør, "Jean Alesi" :)

"The BMW E30 M3 is one of most enjoyable best handling road cars i have ever driven, offering astonishing balance due to its 48/52-weight distribution, telepathic in choosing the correct line, with a chassis that is alive and gives the car a personality, which is missing from many of today’s mundane cars." 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt for liten motor i E30 da! åsåå 4sylindra? nei nei neiNEI!

en E30 M3 blir jo rævvkjørt av E36 M3 så! seff E36 M3 for min del! tøffeste karosseriet, pluss passe med krutt, E30 bli altså for slapt karer. man blir jo frakjørt av en golf R32 i E30'n å man kan IKKE ha en BMW M, som blir frakjørt av en golf! det går ikke an! :D

Ehh... Det er jo naturlig at E36 M3 er raskere enn E30 M3 grunnet en nyere og nyutviklet modell, hvor den blandt annet har en større og bedre motor. Etter det jeg kan se er også Golf R32 en relativt ny modell. Å sammenlikne en relativit ny R32 mot en gammel M3 får jeg ikke helt til å stemme.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ventet til de offisielle bildene av E92 M3 lanseres og så valgt utfra det... Pr. dags dato tror jeg at jeg hadde valgt en E30 M3 eller E46 M3..

Vurderte å ta med e92 m3, men siden den ikke er satt i produksjon så tok jeg den ikke med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg hatt en m3 til "daglig" kjøring måtte det vært en e36, til pynt hadde e30 vært fint... Dette er uansett det peneste, hissigste karosseriet..

E46 blir litt uoppnåelig.. men for en fet bil..

det fornuftigste ville nok da blitt e36, selv om den ikke er så ulik en 316... :twisted: (i utseende iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3, uten tvil.. E36 M3 liker jeg ikke pga alle wannabe m3'ene som ruller på norske veier. E30 M3 er også sinnsykt fet.. Men den fortjener heller å stå i en garasje å bli pusset og gnikket på.. Måtte blitt en E46 ja :) Og etter det en E30 M3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 M3 får det til å nappe i løken hos meg hvertfall.

Det eneste må være motoren som er litt slapp.

Drømmen hadde vært en E30 M3 med en god del motormods til grisekjøring og en orginal E30M3 til garasjeplass-fyller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...