Gå til innhold

blir det noe banekjøring med "bimmers" til sommern

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså på Rudskogen er det et sted du trenger motor, og det er på strekka. Hvordan du klarer deg i svingene har ingenting med hvilken effekt bilen din leverer. Og som vi alle vet så er det nedbremsing og sporvalg som avgjør tidene..

Selv om bilen min har 350hk så kan jeg banne på at samtlige av dere kommer til å kjøre fra meg. 4.8meter, 1,5 tonn, automat og understell som ei vannseng gir ikke optimale forhold i svingene :P Men på strekka derimot skal jeg nok klare å kjøre fra noen av dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha det minst like morro med en 318i som en M3 på banen!

Det jeg mener også. Bare overrasket over hvor mange som alltid må ha mer effekt før de skal ut på banen.

Hvis man kan ha det morsomt på en bane med en 318i kan kanskje jeg ha det morsomt med en 318d også... eller er det å strekke den for langt ?... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... hvis det passer med jobben kommer jeg. Det er virkelig imponerende at dere drar igang et så stort arrangement... 8)

Ja, med så stor oppslutning ved forrige treff kunne vi jo nesten ikke la være å forsøke et heldagsarrangement! Jeg har allerede fått ja til fridag den 18. mai, så det er bare å slenge inn søknad til arbeidsgiver. Trenger du FTK-søknad også, så er den under utarbeidelse (fakta)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kan ha det morsomt på en bane med en 318i kan kanskje jeg ha det morsomt med en 318d også... eller er det å strekke den for langt ?... :lol:

Nei, det tror jeg ikke.

Snakket med flere som kjørte 316/318/320 på treffet i fjor, og de hadde alle sammen hatt det utrolig gøy! Det gikk mer enn fort nok for å være første gang på bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener også. Bare overrasket over hvor mange som alltid må ha mer effekt før de skal ut på banen.

Du som skryter så av bilen din Fredrik må vise oss hva den er god for på banen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dro du den for langt....Neida,kommer deg nok rundt banen du også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...