TJ Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Grattis med månedens bil!!! Vel fortjent! Dette var jo en helt RÅ bil! Og synes faktisk ikke at det gjorde noe at du har "mercedes-bokstaver" bak på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 grattis med måndens bil det var fortjent, sinnsykt rå bil du hadde og de hvite felgene ga den litt rally preg hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Gratulerer Ellingsen, bilen din er den desidert peneste z3 coupe jeg har sett EVER.. også for en VANVITTIG strøken farge da!! (samme som 320`n min,hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Du skal bare la den stå til lagring du, så skal jeg kjøpe den en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Halvparten av alle innleggene her kommenterer kompressor merket...? Bilen er knallfin, det er vel det viktigste? Grattis med mnd bil, en unik bil, ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Takk takk:) Diskusjon er bare morro, men virker jo som alle liker det? Var jo bare Fredrik som lurte på om merket var hentet fra Mercedes. Ikke no negativt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Dette er etter min mening det perfekte forholdet mellom hjuldim og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Nice Fy F.... 2 nice Alltid hatt sansen for den coupeen. Den er bare rett og slett sexy Forslag hvis du skulle gjort noe mer. Valse hjulbuene og settet på noen spacere. da blir den pchyko insane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Takk takk:)Diskusjon er bare morro, men virker jo som alle liker det? Var jo bare Fredrik som lurte på om merket var hentet fra Mercedes. Ikke no negativt med det. Nei... som andre er inne på passet faktisk både skrifttypen og signalementet ordet "Kompressor" gir godt til din bil. Jeg var faktisk mest forundret over hvor godt det egentlig passet... og lurte derfor på om bokstavene var originale Mercedes-Benz bokstaver. Et annet alternativ hadde vært å gjøre som BMW gjør når det handler om reelt overladede modeller. BMW legger jo til 0,5 liter i modellbetegnelsene... ergo kan du si at du har en Z3 3.3 Coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 De bokstavene koster vel ca 40,-pr stk på Bertel? Billigere å kjøpe bokstavkjeks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Oi oi oi, får en fet kjerre, er bare å bøye seg i støvet og gratulere Er jo helt fortjent Er det forresten mauritsius blå farge du har på den eller? Meget fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Dette er en rå bil! alltid hatt lyst på den type bil, denne bilen er perfekt i mine øyne. Gratulerer med mnd. bil, det er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Nice Fy F.... 2 nice Alltid hatt sansen for den coupeen. Den er bare rett og slett sexy Forslag hvis du skulle gjort noe mer. Valse hjulbuene og settet på noen spacere. da blir den pchyko insane Thanks:) Bilen er allerede valset bak og jeg bruker 30mm spacere på hvite felgene så de kommer helt ut til kanten. På 19" BBS felgene så får jeg akkurat et papir i mellom dekket og karosseriet (når jeg gir litt på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Oi oi oi, får en fet kjerre, er bare å bøye seg i støvet og gratulere Er jo helt fortjent Er det forresten mauritsius blå farge du har på den eller? Meget fin Takker .Artig med fine tilbakemeldinger. Fargen er montrealblå. Er vel en slags etterfølger til mauritiusblå. Fargen tror jeg kom i 95.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Gratulerer med en meget godt gjennomført bil! Sommerfelgene kledde bilen utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå