Gå til innhold

Ca///es bil (E90 320i) *solgt*

Ca///e
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny bil! Grei motor, fin farge, fint interiør fine baklykter (som burde vært standard)...fin bil rett og slett. Skal ha meg E90 en gang!

Grei motor ja... er dessverre ingen "folke" I6 å få i E90, så skal man ha "rett" motor i E90, så må man blåse 6-700.000.-...

Tidligre så gikk det i E36 og E46 320i med I6, men den tid er forbi, slik er det bare, dessverre.

:?

btw, hva slags interiør har du i din E90, delskinn?

Utstyr generelt?

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil:)

nån planer for den?

er det sekser i den?

Ingen store planer om modifiseringer av stor grad på denne nei. Den største modifiseringen ble allerede gjort før kjøp da jeg fikk nye baklykter.

Men jeg har planer om kromnyrer og så må jeg ha stoffmatter til sommeren :) Fulgte kun med gummimatter, som forøvrig er veldig praktisk om vinteren.

Jeg lurer på om jeg har lyst til å gjøre noe med eksosrøret, men skal ikke bytte annet enn endestussen evnt. To doble rør hadde gjort seg, men jeg vil ikke ødelegge lyden eller noe annet bak der.

Og det er mulig at jeg skal ha på en liten bagasjelokkleppe eller no. Men ikke sikker.

Kanskje litt senk men får se det ann når jeg får på 18" på sommeren. Må se hvordan det ser ut først.

Nei, det er ikke sekser i denne. Men derimot en velvillig firer på 2 liter og 150 hk. 200 Nm gjør seg også bemerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette er jo en kjempe bil :)

Men blir det ikke litt stusselig uten sekserlyden? Jeg føler nå ihvertfall at for en bmw er sekser (eller mer for den saksskyld :P ) et must. Herlig snerr fra den nye 2.5 literen ihvertfall.

Tja, kan vel kanskje bli det, men kontoen min er også litt stusselig så å få sekserlyd i en E90 er rett og slett for mye for min lommebok foreløpig. Men om et par år eller no da hadde 325 vært noe ja :)

Og for all del; N42-motoren er en meget god maskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! gratulerer!! de seta så gode ut!

Åh! De setene er rett og slett helt fantastisk nydelige! Og at man kan justere sidestøtten i ryggen gjør at man må ha hjelp for å komme seg ut av stet ;)

Jeg klarer ikke skryte nok av disse setene. De må oppleves! Helt råe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel gratulere deg i dette forumet også!

Pen bil og pene bilder.

Er det delskinn sportsseter? De setene kan jeg ikke få skrytt nok av! De er gromme.

Nei, det er ikke delskinn. Bare stoff. Og jeg er helt enig, kan ikke få skrytt nok av de setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med E90, godt det blir flere av oss med E90 her inne, vi er i sterkt fåtall.

Hva liker du best med din E90?

:wink:

Hmmm. hva jeg liker best... Jeg må si at den er vanvittig fint satt opp med tanke på kjørefølelse. Responsen er utrolig bra. Det er noen hakk opp fra E46. Det i kombinasjon med vanvittig gode seter gjør at jeg smiler hver gang jeg kjører bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...