Gjest Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 40k kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Kan gå med på 129 000 for min + Passat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg betalte 160k for min 99modell, med det meste av utstyr, stor kjørekomputer,comfortseter, tlf, ryggesensor osv osv.. gått 112k km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg betalte 160k for min 99modell, med det meste av utstyr, stor kjørekomputer,comfortseter, tlf, ryggesensor osv osv.. gått 112k km men hadde den m-styling,store hjul og facelift lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg betalte 160k for min 99modell, med det meste av utstyr, stor kjørekomputer,comfortseter, tlf, ryggesensor osv osv.. gått 112k km men hadde den m-styling,store hjul og facelift lykter? Takk for den, Paulsen Ser egentlig ikke at du har noe mer utstyr enn meg, storkaren. Eneste forskjellen er at min har gått noe lengre og er ett år eldre. Jeg har både ryggesensor, stor kk, comfortseter, orginal tlf osv osv.. Samt at det er nye klosser rund baut, nye håndbrekkswiere og håndbrekksklosser ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvis det er bilen du har linket til som er din så har du ikke komfortseter. Komfortsetene er elektrisk betjente og øvre del av seteryggen kan knekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Ok folkens. da har jeg fått prøvekjørt bilen å fått ett tilbud.... 115000 og passaten... er det ille eller? btw. det var fk lykter på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Ok folkens. da har jeg fått prøvekjørt bilen å fått ett tilbud.... 115000 og passaten... er det ille eller? btw. det var fk lykter på bilen. AcE3k sin eller? isåfall bør du slå til! er det den andre så er det for dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Kunne denne vært noe da pris blir vi enig om... kan ses i tr.heim til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Var den første linken i tråden jeg samenlignet med AcE3k... prismessig... har ikke noe facelift, men synes den 97 modellen var i det dyreste laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Da skjønner jeg. Bilen min er ihvertfall fortsatt til salgs, Langseth fikk desverre ett bedre tilbud:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39905 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå