2mMy Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 idag kom det en pakke fra Koed med litt deler til bilen! speil! og nye øyelokk, da de gamle forfaller litt! og et med takspoileren og da! bestilte også en girkule, men den skal vist ettersendes! =) detta + en M bakfanger skal vel på i løpet av våren, og forhåpentligvis være klart før bmwccn sin vårmønstring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Alltid morro med nye "bettær" til go bilen sin . Blir nok bra dette Tommy, mangler vel egentlig bare M fangere du nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Alltid morro med nye "bettær" til go bilen sin . Blir nok bra dette Tommy, mangler vel egentlig bare M fangere du nå . hvis du leser litt nøyere står det at M bakfanger skal på! og den ligger i garasjen og venter på lakk sammen med de nye delene! foran har jeg jo satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Huff, følger jo ikke med jeg. Jaggu godt det er helg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 hvor mye måtte du betale utenom det varene kostet? (tenker frakt og toll osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 hvor mye måtte du betale utenom det varene kostet? (tenker frakt og toll osv) skal svare deg når den regninga kommer! men etter koed kalkulatoren så ender det opp på 1700kr.. 1000,- kr i mva da! frakta var vel ca 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 en liten testfit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Meget pent Tommy, dette blir spennende å se på vårmønstringen. Får jeg spørre om hvor mye du gav for speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Meget pent Tommy, dette blir spennende å se på vårmønstringen. Får jeg spørre om hvor mye du gav for speilene? det er den prisen som står på koed det! 2400,- +mva ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg har bestilt en stor pakke fra Koed... 4 nye støtdempere, 4 nye bremseskiver og ditto nye bremseklosser... litt dumt at man ikke kan se endringene på bilen uten videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Ser bra ut Tommy, blir bra med nye deler på bilen. Skal se om jeg får somla meg til å kjøpe nye speil snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 De speilene vil gjøre utrolig mye! Gleder me til å se! Mangler bare sideskjørter nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 M5 har ikke sideskjørt faktisk! evt så har man aerodynamiske sideskjørt da! er en mulighet det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå