Mboy Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Noen som vet hvor man kan kjøpe sete trekk styling osv, til e36. Kom med noen vra sider:D
Mboy Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 takk. men faen meg umulig og finne ut hvilke sete trekk man skal kjøpe:(
Mboy Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 seff. må ha skinn i cab. Men drittdyrt der da. også møkksur han jeg ringte til.
Saltkjelen Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 seff. må ha skinn i cab. Men drittdyrt der da. også møkksur han jeg ringte til. Ekte skinn er dyrt og skinn-setetrekket hos GS bildeler er derfor _litt_ dyrere enn biltema-trekkene. Jeg hadde heller kjøpt meg originale skinnseter til samme prisen..
maurtin Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 skinnintr: http://osbildeler.no/produkter.asp?kate ... ppe=Interiør
KiMMerN Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 www.Streetdesign.no www.bsbildeler.no mener de skal ha mye til BMW
Kai-P. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 OS Bildeler har jo noen priser på interiør som kan skremme fanden på flatmark, da..
Mboy Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 men faen meg ingen som har det jeg skal ha. Hvit/grått skinn eller hva faen. førersete til e36 cab leta så lenge etter detta. åhh
Kai-P. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Har du sjekket hos Star Bildeler? www.star-bildeler.no
Marius2002 Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 seff. må ha skinn i cab. Men drittdyrt der da. også møkksur han jeg ringte til. Jeg har personlig ringt GS og vært i butikken der flere ganger, handlet mye der. Dette gjelder butikken i Bud i Møre og Romsdal. Der har jeg aldri møtt noen sure personer, de bare hyggelige og hjelpsomme. De har peiling, og er veldig god på kundeservice. De kan være litt dyr på enkelte plasser men det er verdt det hvis man får ordentlig kundeservice. At du fikk dårlig kan jeg ikke skjønne.
Mboy Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 ja prøvd www.star-bildeler.no, gir snart opp:( Sikkert litt forskjell på humøre dems, men de fleste er rasshøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå