Gå til innhold

Ny bil! E61


Skands1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny nydelig BMW. Er helt enig med styling planene dine, kommer til å bli perfekt mener nå jeg 8) . Kommer vel til å bli liknende denne:

AC-BMW%20front.jpg

Flere bilder her :P .

Den ACS5 3.0d på bildet hadde en kompis av meg tidligere. Gikk til sørlandet etter han hadde den og er til salgs på FINN.no nå.. Blir nokså lik den ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en ny og fin bil. Personlig ville jeg ha droppet AC delene, hvertfall frontfanger, sideskjørt og bakfanger. Hadde istede montert et M-tech sett med div. AC detaljer på. Ser så mye bedre ut.. :)

Jo, m-teck er fint det og gjerne i kombinasjon med AC Schnitzer. Men nå har jeg valgt å gå for kun en ren ACS5 så kan jeg heller kombinere med m-teck neste gang :lol: Er litt fan av å kjøre en "ren" stil på bilen, altså ikke kombinere flere ting. For eksempel helt uaktuelt å ha annet enn AC Schnitzer hjul på bilen. Er det en AC Schnitzer så er det en AC Schnitzer.

Hadde jeg valgt m-teck så hadde jeg heller holdt meg KUN til m-teck. Blir liksom mer "gjennomført" da syns jeg, særlig når det blir snakk om å supplere med matter, pedaler, håndbrems-grep, iDrive joystick etc.. Så for min del blir det ENTEN m-teck eller AC Schnitzer. Men jeg skifter fort mening altså:-) Skifter forsåvidt fort bil også ...

Men det nye fra AC Schnitzer nå er jo å kombinere med m-teck som denne E61 på bildet som du sikkert sikter til.. Dødsrå bil, men får heller vente og se om jeg skifter mening en dag og eventuelt tar den løsningen på for eksempel en 535d .. :-)

ae9fa598deyl8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil ja! Skal du kjøpe de 20" AC felgene i original utførelse eller går du for replica? Koster jo en god del for originale Schnitzer felger!!

Er nok litt kjip og går for replica. Tør ikke slippa kona ut med hjulsett til rundt 60' :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil! E61 er virkelig lekker altså:) Blir spennende å se modifikasjonene.

Har du noen interiørbilder også eller?

Nå er ikke interiøret så veldig spennende at det gjør noe.. Liker ikke tre noe særlig, men det går jo an å gjøre noe med. Har planer om å kanskje bytte ut trepanelet med stål fra individual katalogen med tiden. Dette stålinteriøret er ikke det som er standard børstet stål, men litt "grovere". Andre ting som vil bli montert er AC Schnitzer pedaler, matter etc.. Får ta det litt etter hvert :) Skulle jo absolutt vært sportsratt, men kan ikke få i "pose og sekk" :-)

11554l2vc2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst nok ikke så enkelt å "bare bytte". M-sport ratt har rund airbag og det må en del ombygging til og blir ganske kostbart. Orginalrattet ser i grunnen en god del større og "old fashion" ut enn det egentlig er, og det finnes AC Schnitzer elementer å montere på rattet. Rattet på bildet er ikke identisk med orginalrattet, men stålelementene tror jeg kan kjøpes og monteres på orginalrattet og det vil jo "hjelpe" betraktelig..

Så jeg tror ikke jeg påtar meg kostnaden med å bytte ratt til m-ratt. Tror det vil koste mer enn det vil "smake"... Går heller for få et nokså likt interiør som bildet viser, men da med andre farger vel å merke..

acse60interior01sj0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det "utvikler" seg! Må si meg litt enig med deg at det ofte er penest å gå for enten-eller og ikke både-og i spørsmålet om AC eller M. Det endrer fort litt på interiøret å få ut treverket ja. Som en hvis Larsen sa det: "tre hører hjemme i båt" ;)

Titanlister er jo også ganske pent innvendig, litt mørkere og lite distraherende.

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det først skal kjøpes nye interiørlister så vurderer jeg de som heter AluCubePure som er en ganske "grov" alu-look. (trodde først dette var fra Individual konseptet). Kan kanskje bli litt for "lyst" med alu-lister siden interiøret ellers også er grått, så da kan helt sorte interiølister være interessant. De sorte listene er Individual og heter "sort pianolakk" :-)

De sorte fra orginal-tilbehøret som heter "edeltre høyglanset antrasitt platanlønn" er også ganske fine og gjør seg i kombinasjon med grått interiør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok byttet ratt ja, er ikke det bare å kjøpe da, går om hverandre dette?

:wink:

Det går fint an å bytte, men å betale godt over 10 000 for et sportsratt er etter min mening galskap. Uansett er jo rattet fint slik det er idag. Hvis du skal bytte ratt må du huske på å kjøpe et ratt før 9/2005 hvis bilen din er produsert før det og etter 9/2005 hvis den er produsert etter. Er forskjellige fester av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner AC Schnitzer utstyret å komme på plass. Felgene er jo naturligvis prikken over i-en, men de blir nok ikke satt på før rundt påsketider. Foreløpig er det montert fangere framme + bak og takspoiler. Endestuss er også på plass..

dscf2143an3.jpg

dscf2142cd5.jpg

dscf2140cj2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...