Gå til innhold

takk til .......

mOMOe
 Share

Anbefalte innlegg

Takk til båtmotoren som røyk i dag og fylte opp avtaleboka mi resten av helga.

Takk til bilen min som har brukt opp de siste lønningene mine uten å spørre meg om han fikk lov.

Takk til alle turistene/pensjoninstene som ligger i 60 i 80 sona med en gang de ser en sving og gjør det umulig for meg og komme forbi på trange og svingete østlandsveier.

Det var alle de sarkastiske innspillene og så var det en virkelig takk:

Takk til alle her på Bimmers.no som hjelper meg hver gang bilen min snakker et språk som jeg ikke kan. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"takk" til den tullingen i går som kræsja i tverrforbindelsen her i går slik at jeg ble stående i en helvetes kø.

Takk for at ikke det var den 19 juni i år.

For da var det nemlig min tur der på mc, ble no kø da og, men vi rydda fort opp etter oss.

Takk til han i pickup`en som brydde seg om meg og ikke bilen selv om jeg ikke var direkte skadet eller hadde brukket noe.

Og sist men ikke minst takk til bilisten som forårsaka smellen. smellen som nesten endte i kjedekollisjon med meg klemt mellom et par biler i den travle rushtida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Norges Bank som hever renta slik at jeg ikke har råd til å betale hus og billån lengre, og må selge bilen!

Takk til måsen som dreit på panseret mitt akkurat når jeg var ferdig å polere bilen, og til bikkja som pissa på den nye gulvmatta!

Takk til den stygge turbokonverterte Volvo 240`en som dro fra meg og fikk meg til å handle kompressor!

Takk til Vesta for det gode forsikringstilbudet jeg fikk hos dere! 67k i året er jo ikke så mye!

Og sist men ikke minst: Takk skal du faen meg ha til den stygge jæveln som bulka to dører og en skjerm på bilen min i vinter, får så å stikke av! Det kosta bare 38k å få det fiksa! Finner jeg noen gang ut hvem du er, slipper jeg sansynlig vis unna med "sinnsyk i gjerningsøyeblikket"!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til den grå E34'n, trolig 520 som kjørte sammen med meg fra Stavanger til Moi. Gjorde bilturen litt gøyere enn normalt. Han hadde fine AE, men burde lære seg å ikke kjøre helt uten lys når det er mørkt...

Takk til Porchen som jeg kjørte forbi på samme turen. Da gav meg litt tro på den gamle 2-literen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk Til Hjem Kommunen jeg bor i, for at dere ikke orket å asfaltere heile veien forbi min mamma, og for at det stykket dere orket å asfaltere ble supert!! Nesten ingen humper, sprekker og lignende....

Nå som det regner og man bare skulle en liiiiten tur opp de 2km med grusvei, så holder man på å ødelegge bilen..

Tusen takk for at dere vil så gjerne bygge ny skole som ungene mine kan gå på, men prøver å lure dere unna ved en hver mulighet.

Tusen takk for alle de arbeidsmulighetene dere gir oss, og har man skolegang, må man jo for all del ikke tenke på å søke lærling plass, dor det finner man ALDRI..

Noen som vet om en fin plass her i norge, med bra asfalt, greit med jobber, ok huspriser, fine barnehager og skoler til barna???

Kom med tips, for nå orker jeg snart ikke mer av denne dritt møkka plassen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk Til Hjem Kommunen jeg bor i, for at dere ikke orket å asfaltere heile veien forbi min mamma, og for at det stykket dere orket å asfaltere ble supert!! Nesten ingen humper, sprekker og lignende....

Nå som det regner og man bare skulle en liiiiten tur opp de 2km med grusvei, så holder man på å ødelegge bilen..

Tusen takk for at dere vil så gjerne bygge ny skole som ungene mine kan gå på, men prøver å lure dere unna ved en hver mulighet.

Tusen takk for alle de arbeidsmulighetene dere gir oss, og har man skolegang, må man jo for all del ikke tenke på å søke lærling plass, dor det finner man ALDRI..

Noen som vet om en fin plass her i norge, med bra asfalt, greit med jobber, ok huspriser, fine barnehager og skoler til barna???

Kom med tips, for nå orker jeg snart ikke mer av denne dritt møkka plassen!!!!

Molde

grunn:

-Liten og barnevennlig.

-Mange barnehager

-Holder på å legger ny asfalt så si hele byen(ferdig med store deler), ikke langt unna ihvertfall. Den gamle asfalten var dårlig.

-Nye jobber dukker stadig opp i avisen.

Hus/leilighets prisene er jeg usikker på..

Men såklart, det finnes sikkert mange andre plasser i Norge som er minst like bra !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til den jævelen av en polakk som solgte meg min 318i, uten og opplyse om at motoren som sitter i er et produkt lagd av en røyka tysker under tidspress. Takk til BMW som prakket på oss denne dritten. Bilen og de fleste andre motorene er strålende, men her har det virkelig glippet over en lav sko.

Takk til onkel-politi som ikke plager meg med hverken tomprat eller fartsbøter, enda jeg kanskje kunne trengt dem.

Takk til alle de som kjører så sakte at jeg føler meg bra i min pinglete 318.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...