Fredrik Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Scooter-race ser ut til å være rimelig interessant... og ikke så rent lite eksotisk observert fra sofakroken her i Danmark...
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Det er faktisk ganske spennende ja Og du verden så fort det går.. Sinnsyk akselerasjon
therese Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 For oss i Bardu er å reise til Danmark rene sydenturen
ReiRud Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Ser moro ut det der...men glad jeg ikke er i bardufoss lenger Akkurat kommet inn fra scooterkjøring nå jeg...Polaris 750 turbo sak av noe slag, kort belte, kjørt 12km siden ny...ble hentet i går DET VAR MORO DET
Geir Anders Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Har til gode å rpøve snøscooter, men det er sikkert morro. Har kjørt mye vannscooter, 1300cc. Det går bra unna på en så liten sak.
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Ser moro ut det der...men glad jeg ikke er i bardufoss lenger Akkurat kommet inn fra scooterkjøring nå jeg...Polaris 750 turbo sak av noe slag, kort belte, kjørt 12km siden ny...ble hentet i går DET VAR MORO DET Det kan være kaldt på Bardufoss ja Men det blir man vant til
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Har til gode å rpøve snøscooter, men det er sikkert morro. Har kjørt mye vannscooter, 1300cc. Det går bra unna på en så liten sak. Tror du kommer til og få en overaskelse når du prøver en snøscooter Du kommer ikke til å ville gå av
Azeton Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Du har sikkert kjørt en Iq FST? farbrikk turbo og 4.takter med 135hk. Angerer litt på at jeg solgte F7a jeg hadde
Geir Anders Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Har til gode å rpøve snøscooter, men det er sikkert morro. Har kjørt mye vannscooter, 1300cc. Det går bra unna på en så liten sak. Tror du kommer til og få en overaskelse når du prøver en snøscooter Du kommer ikke til å ville gå av Spørs hva slags overraskelse vi snakker om her. Har ingen tvil om at snøscooter er morsomt, men tror ikke det går så mye bedre hvis du tenkte på det. 1300cc vannscootern jeg har brukt mye har 170hk, 2 takters. 2 seters, litt usikker på hva den veier, er nok rundt 400 kg som er det vanlige. Uansett går det skambra. Er ikke så mye friksjon på vann. -edit- Måtte sjekke opp, veier 297kg faktisk
Fredrik Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Spørs hva slags overraskelse vi snakker om her. Har ingen tvil om at snøscooter er morsomt, men tror ikke det går så mye bedre hvis du tenkte på det. 1300cc vannscootern jeg har brukt mye har 170hk, 2 takters. 2 seters, litt usikker på hva den veier, er nok rundt 400 kg som er det vanlige. Uansett går det skambra. Er ikke så mye friksjon på vann. -edit- Måtte sjekke opp, veier 297kg faktisk De hurtigste snescooterne klarer 0-100 Km/t på rundt 2,5 sekunder... og bruker ikke mye mer enn rundt 8-9 sekunder 0-200 Km/t. Det er temmelig hurtig... og når man tenker på at de kan klare nesten 300 Km/t... går det skikkelig unna... Therese: Bardu begynner å nærme seg Nordpolen for de fleste dansker inkl. undertegnede... selvom jeg er 100% norsk og kommer fra Oslo...
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Du har sikkert kjørt en Iq FST? farbrikk turbo og 4.takter med 135hk. Angerer litt på at jeg solgte F7a jeg hadde Har ikke kjørt den nei, vet at F7 er kvikk å går som ei kule Har kjørt litt av hvert, men det råeste er Ski-Doo Mach Z 800 154hk Det kan jeg love deg at går unna 259kg..
Geir Anders Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Spørs hva slags overraskelse vi snakker om her. Har ingen tvil om at snøscooter er morsomt, men tror ikke det går så mye bedre hvis du tenkte på det. 1300cc vannscootern jeg har brukt mye har 170hk, 2 takters. 2 seters, litt usikker på hva den veier, er nok rundt 400 kg som er det vanlige. Uansett går det skambra. Er ikke så mye friksjon på vann. -edit- Måtte sjekke opp, veier 297kg faktisk De hurtigste snescooterne klarer 0-100 Km/t på rundt 2,5 sekunder... og bruker ikke mye mer enn rundt 8-9 sekunder 0-200 Km/t. Det er temmelig hurtig... og når man tenker på at de kan klare nesten 300 Km/t... går det skikkelig unna... Er veldig klar over at snøscootere er raske saker. Poenget var uansett at det ikke går SÅ mye bedre, at jeg skulle bli veldig overrasket. Toppfarten er en annen sak, det er akselerasjon som er morro.
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Har til gode å rpøve snøscooter, men det er sikkert morro. Har kjørt mye vannscooter, 1300cc. Det går bra unna på en så liten sak. Tror du kommer til og få en overaskelse når du prøver en snøscooter Du kommer ikke til å ville gå av Spørs hva slags overraskelse vi snakker om her. Har ingen tvil om at snøscooter er morsomt, men tror ikke det går så mye bedre hvis du tenkte på det. 1300cc vannscootern jeg har brukt mye har 170hk, 2 takters. 2 seters, litt usikker på hva den veier, er nok rundt 400 kg som er det vanlige. Uansett går det skambra. Er ikke så mye friksjon på vann. -edit- Måtte sjekke opp, veier 297kg faktisk Det jeg mente med at du kom til og få deg en overaskelse, var bare at det er så morsomt at du ikke hadde villet gått av Også at det er en vannvittig aks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå