Gå til innhold

SV vil innføre nye avgifter på bilbruk! BOMBE!

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

At folk kan stemme slik søppel til makten er for meg helt utrolig... :roll:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/13/491806.html

Tenker de ikke på de stakkars menneskene som jobber i oslo til faste tider som ikke har mulighet til å kjøre til andre tider?? De skal ikke ha noe igjen av å jobbe tydeligvis....

Det eneste regjeringen har klart å oppnå er jo bare å innføre nye avgifter og nazi-forbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva Sp mener er én ting... noe helt annet er hva regjeringen mener. Sp regjerer ikke Norge alene og det kan også være at Stortinget setter foten ned til et slikt forslag. Det er fort gjort med en overløper eller to hvis det blir fremmet et forslag til votering... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva SV mener er én ting... noe helt annet er hva regjeringen mener. SV regjerer ikke Norge alene og det kan også være at Stortinget setter foten ned til et slikt forslag. Det er fort gjort med en overløper eller to hvis det blir fremmet et forslag til votering... :wink:

Enig, men kommer ikke dette fra Narresete, altså Sp?

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva SV mener er én ting... noe helt annet er hva regjeringen mener. SV regjerer ikke Norge alene og det kan også være at Stortinget setter foten ned til et slikt forslag. Det er fort gjort med en overløper eller to hvis det blir fremmet et forslag til votering... :wink:

Hmmm... jo... hvordan klarte jeg å få Sp til å bli SV ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jo... hvordan klarte jeg å få Sp til å bli SV ?... :?

trøtt? hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80% av norske nybilkunder foretrekker biler som drikker diesel!

Ikke så rart det, dieselbiler var jo avgiftsvinneren i fjordårets statsbudsjett.

Regjeringen jobber i disse dager med å få til en miljødiffrensiert årsavgift fra neste år. Det kan gjøre det dyrere å kjøre dieselbil!

Er helt sikker på at det blir svenske tilstander på avgiftene til dieselbiler :? . Snakker om utspekkulerte politikere :o .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at eg ikkje er einig med Liv Signe Navarsete på alt ho finne på. Men det der er eg faktisk einig i. Mesteparten av oss trenge ikkje å kjøyre til jobb. Det går nok av busser. Og når eg reise heim om dagene, så sitte det som oftest kun ein person i kvar bil.

Ho har no iallefall sørga for litt meir fart i vegpolitikken i sogn. Bra me har fått ein samferdselmenister som vet ke dårlege veger er og ikkje kva 4-felts motor veg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så innihelv¤%"/ jævligt er at desse avgiftene ikkje går til å utbedre veiane i dette landet. Greit nok at det er dyrt å bygge veier pga fjell,fjorder osv osv,men det måtte da gått an å utbedra veiane vi ALLEREDE har vel?!!! Er jo berre en brøkdel av avgiftene som går til v ei og vedlikehold :evil:

Burde samlast alle som en og få gjort en aksjon som fikk opp augene til politikerene om at NOK ER NOK! Blir mykje prat og lite tiltak på folk i dette landet. Vi er flinke til å klage,men ikkje til å sette handling bakom truslane/klagene.

Dette er noke heile landet burde stille seg bakom,ettersom det er dårlig stilt over heile fjøla. En seriøs aksjon,som viser at vi krever umiddelbare tiltak,ikkje bare tomme løfter!

Er møkk lei av å kjøyre både liten og stor bil der en må kjempe for å holde sida si på en ellers smal nok vei,og i tillegg få store rep kostnader på bil og dekk pga oppsmuldra vegbane!!

:evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...