VillKapping Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Helomvending ja! Også så mye fint man kan få for 450000,-!! Men hver sin smak.. Gratulerer med ny bil da hvis dette er seriøst ment.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Grådig stygg i forhold til E39 er den i hvertfall, ser mest ut som en gammel merce! Men det er vel god japsekvalitet på lexusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Fra M5 til til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Da ble det bilkjøp, fant ut at driftsutgiftene på M5 kunne bli høye. Gikk derfor for nesten ny bil.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=4&tot=6 er du seriøs nå eller tuller du med oss? Den er jo 11 år gammel.... får jo en nyere S500 for samme prisen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6791155&sid=15a2GArHQa364083&pos=4&tot=31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hehe, nei det var bare en fleip, den lexusen har ligget der i lang tid og er latterlig priset. Jeg skal prøvekjøre 540 i morgen formiddag, og kommet til at den er et noe mer fornuftig kjøp mtp driftkostnader osv, da den skal brukes daglig. Store sjanser for at min 523 i kommer for salg til uka ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 puh - det var godt å høre du får ha en fin prøvetur da - kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Lexus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Nå ble jeg lettet.. puh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Bomtur! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8258773 Bilen er en 1999 model ikke 2000. Bilen var brukimportert. Bavaria ga ingen garanti. Under nedbremsing måtte jeg holde begge hendene hardt i rattet grunnet store vibrasjoner fra bremseskiver eller forstilling. ;-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Står at det er garanti i salgs annonsen! Er det feil altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja det var "feil" selges for kunde uten garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva med å kontakte denne kunden og avtale å få dette fikset før du kjøper den om det bare er det som er problemet. Var det er 99 mod eller bare registrert i 99? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Bomtur! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8258773 Bilen er en 1999 model ikke 2000. Bilen var brukimportert. Bavaria ga ingen garanti. Under nedbremsing måtte jeg holde begge hendene hardt i rattet grunnet store vibrasjoner fra bremseskiver eller forstilling. ;-( Surt, trodde Bavaria var seiøse jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Joda de er nok seriøse nok de, men her var det et par ting som ikke var kommunisert riktig, og når det i tilleg var feil på bilen så var det nok til at jeg trakk meg. Mye penger for en bil fra 1999 og da øker forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Så snudde alt seg. Bavaria fikser alt som var feil i forstilling og evt bremser, og mitt "bud" ble godtatt Blir nå (forhåpentligvis) en lykklig eier av 540I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå