B M W Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Noen som vet om det går an å etterstramme setebeltene? Justering på selve snellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Hopper på denne tråden jeg og. Har selen på førersiden som er i det slakkeste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Me too, jeg må "gi tilbake" belte for å få det helt inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Bland en lett blanding med Zalo og vann og spray dette på selene... tørk over med en klut... og problemet er dermed løst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Hmm.... Ikke værre? Sa blir det blandings i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Hmm.... Ikke værre? Sa blir det blandings i kveld. Husk at vann fryser til is når det er kaldt... det beste er å vente til det blir varmere i været... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Kjøp silikonspray, rull beltet helt ut og sjekk at det ikke er vridd. Spray m ca 15 cm avstand mens du slipper beltet innover. Gjør dette gjerne på begge sider av beltet. Jeg garanterer at dette fungerer! Har gjort det på alle 4 bilene mine og de spinner inn uten trøbbel. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B M W Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hva med å rulle ut selen oppi en bøtte med lunket såpevann, gni og gnikke litt for så å tørke med en hårføner før den slippes tilbake på snellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå