Gå til innhold

Min E46 CI (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et enda dyrere og i mine-øyne perfekt felgvalg er BBS LeMans felgen. Tar seg uforskammelig bra ut på E46, Sjekk E46fanatics.com hvis du ikke har vært der før, får masse inspirasjon og kunnskap ved å tråle de sidene der.

Ellers var jo dette en kjempefin bil med en kjempe fin farge, Har Schwarz II selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vogn da :D

Men hvorfor solgte du din forige bil?

Måtte bare spørre, var inne å så på den skjønner du :D

Takk for det :D

Hadde bilen i 2 år. Å ble kansje litt lei bilen..... Er jo allti kjekt me ny vogn 8) Fikk en bra penge for den også. Så tapet ble minimalt på 2 år hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enda dyrere og i mine-øyne perfekt felgvalg er BBS LeMans felgen. Tar seg uforskammelig bra ut på E46, Sjekk E46fanatics.com hvis du ikke har vært der før, får masse inspirasjon og kunnskap ved å tråle de sidene der.

Ellers var jo dette en kjempefin bil med en kjempe fin farge, Har Schwarz II selv ;)

Er vell lommeboka som bestemme til slutt hehe :lol: ¨Kjenne godt til E46fanatics.com jah hehe 8)

Har Schwarz II for andre gang, så liker den fargen godt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja.. Da har du endelig fått meget deg til å lage tråd om det nye GLISET! Var på høy tid synes jeg!

Og for de som ennå ikke har beskuet gliset i virkeligheten, den er PEN:!: Og øyelokkene må være der for helhetsintrykket sammen med xenon på kvelden :twisted: (verfall min mening)

Bilen er ufattelig fin, det må jeg si! Og stolene.. Å herregud, et kapittel for seg selv sier jeg bare! Det som bør byttes, er den "lille" potten bak og trelistene inni og selvfølegelig noen nye CH felger til sommeren!

Men en ting, hvor har det blitt av seksern da hehe...

Synes og det e på høy tid med ein ny tur snart :D!

EDIT:

Fant forresten to bilder fra da vi la opp kablene til bakhøyttalerene dine på ny!

En stk ny og en stk gammel CI :P

img03772tw1.jpg

img03782wl6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja.. Da har du endelig fått meget deg til å lage tråd om det nye GLISET! Var på høy tid synes jeg!

Og for de som ennå ikke har beskuet gliset i virkeligheten, den er PEN:!: Og øyelokkene må være der for helhetsintrykket sammen med xenon på kvelden :twisted: (verfall min mening)

Bilen er ufattelig fin, det må jeg si! Og stolene.. Å herregud, et kapittel for seg selv sier jeg bare! Det som bør byttes, er den "lille" potten bak og trelistene inni og selvfølegelig noen nye CH felger til sommeren!

Men en ting, hvor har det blitt av seksern da hehe...

Synes og det e på høy tid med ein ny tur snart :D!

Takk for d du søreng ;D

Gleder meg til sommeren nå ja. Skal levere bilen inn til boning og lakkforsegling i april/mai. Å satser på at noen felger har funnet veien hjem til meg da :lol:

Har blitt skikkelig glad i setene ja 8)

Blir nokk en vaskedag om ikke alt for lenge ja, når ting roer seg ned litt :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor er sekseren hehe.

Neida det koster penger, drit fin bil :)

Går det ann å få karbonlister til E46 ??

I såfall MÅ du ha det :)

hehe sekseren får vente til neste gang :lol: hehe

Koster å forsikre å kjøre. :P Er bare 20 år :roll: så pengene har nokk av bein å gå på.

Tenkte å kjøpe meg matt crome interiørlister :roll: men tror nå det finnes i karbon til e 46 jah :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...