Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Enda en pen 318Ci på forumet . Som BalleKnalle sier, så passer mørke blinklys mye bedre med lyktene enn hvite Takk Må kansje skifte ut bliklysa til mørkere ja. Er enig i det. Er jo ikke den dyreste investeringen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med ny vogn da Men hvorfor solgte du din forige bil? Måtte bare spørre, var inne å så på den skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Et enda dyrere og i mine-øyne perfekt felgvalg er BBS LeMans felgen. Tar seg uforskammelig bra ut på E46, Sjekk E46fanatics.com hvis du ikke har vært der før, får masse inspirasjon og kunnskap ved å tråle de sidene der. Ellers var jo dette en kjempefin bil med en kjempe fin farge, Har Schwarz II selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med ny vogn da Men hvorfor solgte du din forige bil? Måtte bare spørre, var inne å så på den skjønner du Takk for det Hadde bilen i 2 år. Å ble kansje litt lei bilen..... Er jo allti kjekt me ny vogn Fikk en bra penge for den også. Så tapet ble minimalt på 2 år hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Et enda dyrere og i mine-øyne perfekt felgvalg er BBS LeMans felgen. Tar seg uforskammelig bra ut på E46, Sjekk E46fanatics.com hvis du ikke har vært der før, får masse inspirasjon og kunnskap ved å tråle de sidene der.Ellers var jo dette en kjempefin bil med en kjempe fin farge, Har Schwarz II selv Er vell lommeboka som bestemme til slutt hehe ¨Kjenne godt til E46fanatics.com jah hehe Har Schwarz II for andre gang, så liker den fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Se her ja.. Da har du endelig fått meget deg til å lage tråd om det nye GLISET! Var på høy tid synes jeg! Og for de som ennå ikke har beskuet gliset i virkeligheten, den er PEN Og øyelokkene må være der for helhetsintrykket sammen med xenon på kvelden (verfall min mening) Bilen er ufattelig fin, det må jeg si! Og stolene.. Å herregud, et kapittel for seg selv sier jeg bare! Det som bør byttes, er den "lille" potten bak og trelistene inni og selvfølegelig noen nye CH felger til sommeren! Men en ting, hvor har det blitt av seksern da hehe... Synes og det e på høy tid med ein ny tur snart ! EDIT: Fant forresten to bilder fra da vi la opp kablene til bakhøyttalerene dine på ny! En stk ny og en stk gammel CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Grattis med fin bil! E46 coupe med M pakke er ikke feil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja, hvor er sekseren hehe. Neida det koster penger, drit fin bil Går det ann å få karbonlister til E46 ?? I såfall MÅ du ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Se her ja. Grattis med ny og lekker tralle. Men må si meg enig at skogen må ut og lyktelistene må av. Ser trøtt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Se her ja.. Da har du endelig fått meget deg til å lage tråd om det nye GLISET! Var på høy tid synes jeg! Og for de som ennå ikke har beskuet gliset i virkeligheten, den er PEN Og øyelokkene må være der for helhetsintrykket sammen med xenon på kvelden (verfall min mening) Bilen er ufattelig fin, det må jeg si! Og stolene.. Å herregud, et kapittel for seg selv sier jeg bare! Det som bør byttes, er den "lille" potten bak og trelistene inni og selvfølegelig noen nye CH felger til sommeren! Men en ting, hvor har det blitt av seksern da hehe... Synes og det e på høy tid med ein ny tur snart ! Takk for d du søreng ;D Gleder meg til sommeren nå ja. Skal levere bilen inn til boning og lakkforsegling i april/mai. Å satser på at noen felger har funnet veien hjem til meg da Har blitt skikkelig glad i setene ja Blir nokk en vaskedag om ikke alt for lenge ja, når ting roer seg ned litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja, hvor er sekseren hehe.Neida det koster penger, drit fin bil Går det ann å få karbonlister til E46 ?? I såfall MÅ du ha det hehe sekseren får vente til neste gang hehe Koster å forsikre å kjøre. Er bare 20 år så pengene har nokk av bein å gå på. Tenkte å kjøpe meg matt crome interiørlister men tror nå det finnes i karbon til e 46 jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Er det unormalt å nesten få lyst til å gå å ta seg en ronk når man ser slike biler? Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Er det unormalt å nesten få lyst til å gå å ta seg en ronk når man ser slike biler? Pen bil! Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med ny bil! Den ser veldig pen ut! Blir bra å få bort treverket;) E46 med M-pakke liker jeg veldig godt ja! He-he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå