Andycam Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Ja, skal se om ikke jeg kan få tatt et i dagslys i morgen.
kilronan Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Slik ser SilverVision ut i praksis på min bil.
Andycam Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Det ser seriøst mye bedre ut bak, ja. Hadde lett kjøpt et sett til baklyktene òg dersom jeg ikke allerede hadde LED.
Andycam Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Og her var bilder tatt i dagslys. Nesten sol her i dag! Man ser fortsatt litt gjenskinn av orange, men VESENTLIG mindre enn før. Egentlig syntes jeg ikke bildene helt forteller sannheten her. Hvis man virkelig glaner, så ser man det orange. Men tro meg, det orange er kraftig dempet fra orginalt.
Fredrik Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 En ting er gammeldagse orange blinklys på f.eks E34 og E36... de er kanskje litt avlegs i dag, men jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor folk ikke liker dagens orange blinklys... f.eks på facelift E46 eller E90...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå