Fredrik Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Den bilen der var jo et genistrek.. Men så var det jo et geni som designet den også... Mercedes lagde vel også en relativt spenstig sportsbil i denne perioden. Alt sponset av Hitler himself. Du tenker sikkert på Mercedes-Benz W125 som kom i 1937, men den var langt fra like teknisk genial som Auto Union Type C (les: dagens F1 biler er direkte etterkommere av Type C). W125 hadde en rekkeåtter på litt over 5,6 liter som ytet 570 HK. Bilens layout var i motsetning til Type C helt tradisjonell med motoren foran sjåføren. Topphastigheten var imidlertid brutal for tiden... 320 Km/t... og med tanke på de relativt primitive trommelbremsene disse bilene var utstyrt med var det utvilsomt baller av titan disse gutta hadde... Mercedes-Benz W125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Syns det er fint jeg, at Audi kommer med en slik sportskupe, som da kan måle seg mot e92! Skal man bevise at man er den beste, må man konkurrere, og vinne, mot den beste Forøvrig har jeg begynt å se litt vekk fra den Audi vs BMW kampen! Begge merkene har sine ups & downs, verken mer eller mindre! Jeg er i markedet for ny bil som nevnt i en annen tråd, og jeg har faktisk vurdert noen Audi-modeller. Først titta jeg litt på A3, som jeg la fra meg ganske kjapt pga jeg syns den blir for liten. Nå ser jeg på endel A4 Avant, da med 1.8TQ Og med denne nye A5-modellen så må jeg helt ærlig si at jeg liker Audi mer og mer! Ja dette er et BMW-forum, kom å ta meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Syns det er fint jeg, at Audi kommer med en slik sportskupe, som da kan måle seg mot e92! Skal man bevise at man er den beste, må man konkurrere, og vinne, mot den beste Forøvrig har jeg begynt å se litt vekk fra den Audi vs BMW kampen! Begge merkene har sine ups & downs, verken mer eller mindre! Jeg er i markedet for ny bil som nevnt i en annen tråd, og jeg har faktisk vurdert noen Audi-modeller. Først titta jeg litt på A3, som jeg la fra meg ganske kjapt pga jeg syns den blir for liten. Nå ser jeg på endel A4 Avant, da med 1.8TQ Og med denne nye A5-modellen så må jeg helt ærlig si at jeg liker Audi mer og mer! Ja dette er et BMW-forum, kom å ta meg Hvorfor ?... det er absolut fornuftig det du skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Fin utvendig, men jeg syntest Audi har tapt seg når det gjelder dashbordet. Helt enig. Fronten klarer jeg ikke bestemme meg for, men hekken var veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Lenge siden jeg har orket å skrive noe her inne nå. Synest det var på tide å våkne litt til liv igjen=) Design er og blir subjektivt, og vi har hatt en del "diskusjoner" om hva som er pent og ikke pent (akkurat det samme som politikk, man kan diskutere i det uendelige, men man blir aldri enig ) Synes A5 er pen jeg. Liker Audi generelt bedre og bedre. Og jeg vil si det samme som Håkon; Audi lager nå bedre finnish og opplevd interiørkvalitet enn BMW. Enig med skillbill også. De som tror at BMW er så fryktelig mye bedre enn Audi tar feil. De er i dag snakk om smak og behag, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Synest fin jeg. Har faktisk vært med på litt av "produksjonen" av a5, var på utplassering i tyskland,der de lager fangere til denne bilen. litt stolt av det faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Fin utvendig, men jeg syntest Audi har tapt seg når det gjelder dashbordet. Har vært så heldig å ratte rundt i fatters nye A6 og må si at dashbordet er kanskje noe av det jeg liker best med bilen! Kanskje ikke så enkelt i starten, men ganske så funksjonelt når man har brukt det litt Den a5'en så jo for meg kliss lik ut som e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Nei nei nei .. Det er hvertfall ingen tvil om hva Audi har brukt som mal denne gang.. Mener du at Audi har kopiert Hyuandai? Personlig kan jeg ikke se noen likheter i sammenligningsbildene dine. Blir som å sammenligne en Chopper mc mot en RR sykkel. (De har begge 2 hjul, motor, speil, styre) Ja, jeg mener at Audi A5 har en del likheter med Hyundai Sonata. Se f.eks på frontlykter, hvordan skjermen er etc. så ser du mange likheter. Uansett. Audi A5 er og blir stygg uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Det gjelder forøvrig alle dagens Audi.. De har jo kopiert speila også.. ! Liker fronten til Auda bedre og bedre, men jeg har ikke fått skikkelig "tak" på den enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Nye A5 ser HELT rå ut! Syns Audi har kommet seg helt sinnsykt de siste årene. Syns de passerer BMW på flere modeller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Syns det er fint jeg, at Audi kommer med en slik sportskupe, som da kan måle seg mot e92! Skal man bevise at man er den beste, må man konkurrere, og vinne, mot den beste Forøvrig har jeg begynt å se litt vekk fra den Audi vs BMW kampen! Begge merkene har sine ups & downs, verken mer eller mindre! Jeg er i markedet for ny bil som nevnt i en annen tråd, og jeg har faktisk vurdert noen Audi-modeller. Først titta jeg litt på A3, som jeg la fra meg ganske kjapt pga jeg syns den blir for liten. Nå ser jeg på endel A4 Avant, da med 1.8TQ Og med denne nye A5-modellen så må jeg helt ærlig si at jeg liker Audi mer og mer! Ja dette er et BMW-forum, kom å ta meg Og jeg ser på Audi S4 om dagen... Ja, jeg liker andre merker også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 nye audi S5 er veldig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har virkelig store problemer med å akseptere at Audi i dag har et førerorientert dashboard og ikke BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hadde ikke sagt nei takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Ja, rett og slett nydelig bil.. er absolutt noe jeg kunne tenkt meg. Og med tanke at Audi bruker snurre på værstingene også, så blir nok denne en trimmers drøm når bilen får noe år på baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har virkelig store problemer med å akseptere at Audi i dag har et førerorientert dashboard og ikke BMW... Det er jeg helt enig i. BMW burde helt klart gå tilbake til det. Og jeg må si at Audi lager meget flott interiør, men den grillen har jeg problemer med å like . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå