jensemann Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Som overskrifta sier: Er disse ute av produksjon? Er litt vanskelig å få tak i 18" brukt. Forresten noen som vet om Ultralite Nurburgring fås i 5x120? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 De er vanskelig å få tak i brukt for de er meget populære. Kjøp deg nye, du får de for rundt 10-12 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 ja er faktisk en god del som har denne felgen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Ja de er ikke akkurat uvanlige, men det er vel av en god grunn. Vet dere hvor man kan skaffe disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Ja de er ikke akkurat uvanlige, men det er vel av en god grunn. Vet dere hvor man kan skaffe disse? kjøpte mine hos GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Schmiedmann har ogå disse, www.schmiedmann.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Ring å hør om de har de på lager før du bestiller fra schmiedmann. De hadde ikke i Norge når jeg la inn bestilling på 2 stk så tok ett par uker for de å få de oversendt fra hovedlageret i Danmark. Evt. kjøp de tre uker før du egentlig trenger de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det var slike felger jeg sprakk på langs under banekjøring i Sverige. Felgen delte seg i 2 store og en liten del. Aldri mer de felgene der, legeringen er rett og slett elendig. Restene henger på garasjeveggen til skrekk og advarsel nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det var slike felger jeg sprakk på langs under banekjøring i Sverige. Felgen delte seg i 2 store og en liten del. Aldri mer de felgene der, legeringen er rett og slett elendig. Restene henger på garasjeveggen til skrekk og advarsel nå! i tillegg så samler de på sand!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Mulig det hadde gått an med reklamasjon når felgen din sprakk. Hadde jo ikke behøvd å si at du kjørte på bane.. Virka som det var billigere på GS enn på schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Mulig det hadde gått an med reklamasjon når felgen din sprakk. Hadde jo ikke behøvd å si at du kjørte på bane..Virka som det var billigere på GS enn på schmiedmann. skal jo ikke ha noe å si at man kjører på bane,en felg skal bare ikke gå i oppløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Kjetil Sømme.... Kan du ta bilder av felgen som sprakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Kjetil Sømme....Kan du ta bilder av felgen som sprakk? Ja, må bare dra med meg kamera ut i garasjen så, hvis ikke jeg har noen bilder liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå