SteffenM2 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Specs M-Sport bodykit Rear quarters widened 1.5" Euro headlights/tails Customized CSL-style trunk lip Stage 2 power Kit (GruppeM intake, Supersprint headers, ECU) 20x9.5 and 20x10.5 BBS RE forged 255/30/20 and 295/25/20 Michelin Pilot Sport Brembo 15" 4pot and 13.6" 4pot front/rear KW Variant 2 coilovers M-Sport steering wheel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 FÅ! Gutta vet åssen de tar bilder også, det har mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 skikkelig mafia denne! men den fikk litt underbitt uten kromnyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Kuleste E90 jeg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 GIF! Denne var jo rett og slett RÅ!.. Liker ikke svarte biler med nesten svarte ruter, mørk grill osv, men denne var jo skikkelig nice.. Edit: men jeg ender nok mening når de mindre-pene norske skiltene kommer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Peneste E90 jeg har sett hittil. Utrolig tøff! Gjennomført RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Aiai! Nå snakker vi! Denne var rå! Selv om fotografen nok har tatt en del bilder fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 En elegant bil, men felgene.... felgene er bare helt suverene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Steike så tøff Likte bakenden på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Så rimelig rå ut den der ja!! Tror den kunne blitt enda penere hadde en kunne brukt den nye M-tech frontfangeren fra coupe/cab. Kan vel godt hende denne kommer til E90 også.... Da hadde bilen vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Den E90'n der var fet ja. Men jeg synes kanskje felgene faktisk er for digre. Hadde vært bedre med ett sett 19" av samme type. Det så rått ut, men litt digert muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Helt klart en nydelig bil - masse modifikasjoner uten at det blir "fast & furious".. Skulle hatt meg en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Denne var heftig gitt . Utrolig rå den hekken med de sota baklyktene og breede dekk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Den peneste E90n jeg har sett, period. Veldig nærme det jeg ville ha gjort hvis jeg hadde hatt en sånn. Sort og stilfull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Nydelig clean bil! Mye fint inne på e90post... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå