Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 jeg og til sommeren båt båt båt båt båt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 den siste båten som er avbildet var rålekker..det vil jeg kalle en luxusbåt.. når jeg blir milionær skal jeg ha en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg er litt minimalistisk og bedagelig annlagt... og derfor kunne jeg personlig godt tenke meg en snekke fra f.eks Eikeli Trebåtbyggeri i Fevik. På sjøen liker jeg å ha god tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg er litt minimalistisk og bedagelig annlagt... og derfor kunne jeg personlig godt tenke meg en snekke fra f.eks Eikeli Trebåtbyggeri i Fevik. På sjøen liker jeg å ha god tid... Denne kommentaren er jeg enig i, men jeg syns alikevel det er fint å ha en båt med litt krefter. Når man skal hjem syns jeg det kan være fint å cruise i 20-40 knop enn å putre i 5-6 knop.. En cabincruiser kan jo fint brukes i 5-6 knop den også, men med en slik båt har man også muligheten til å ha litt fart på saken.. Da blir det som mitt vennepar. Har båtplass i Sandvika og rekker ikke komme lengre enn til middagsbukta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Heller kjøpt en Hydrolift C31 enn den porsche greia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Denne kommentaren er jeg enig i, men jeg syns alikevel det er fint å ha en båt med litt krefter. Når man skal hjem syns jeg det kan være fint å cruise i 20-40 knop enn å putre i 5-6 knop.. En cabincruiser kan jo fint brukes i 5-6 knop den også, men med en slik båt har man også muligheten til å ha litt fart på saken.. Da blir det som mitt vennepar. Har båtplass i Sandvika og rekker ikke komme lengre enn til middagsbukta.. Jeg forstår absolut hva du mener, men det er også et spørsmål om utgangspunkt og mål for turen. Hvis du allerede har et landsted/hytte ved sjøen er en snekke veldig hyggelig i all sin enkelhet.... og med vridbar propell er den perfekt til å dorge etter f.eks makrell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg er enig med deg. Snekke er fint og trivelig og skulle gjerne ha hatt en strøken en. Hadde bare båtplassene i Oslofjorden vært rimelige, så hadde en snekke vært en fin nr. 2 båt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå